امام جمعه ازنا:
امام جمعه ازنا گفت: آیت‌الله رییسی، رئیس جمهوری بود که جایگاه و منزلت این مسئولیت را ترفیع بخشید و با عملکرد بی‌نظیرش در مدت کوتاه این مسئولیت، تعاریف جدید و نوینی را در عالم سیاست بوجود آورد.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین سپهوند، در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تسلیت شهادت غم‌انگیز آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه در حادثه‌ی تلخ سقوط بالگرد، این اتفاق را حادثه‌ای فراموش ناشدنی عنوان کرد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری بود که جایگاه و منزلت این مسئولیت را ترفیع بخشید و با عملکرد بی‌نظیرش در مدت کوتاه این مسئولیت، تعاریف جدید و نوینی را در عالم سیاست بوجود آورد که پیشتر از او کمتر می‌توان نشانه‌های آن را یافت.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: خستگی‌ناپذیری و حضور در بطن جامعه و سرکشی مداوم به محرومان در اقصی نقاط کشور، باعث شده بود که دولت سیزدهم به معنای واقعی، دولت اسلام و محرومان باشد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a0f7be
کد خبر : 3144
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.