رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی در لرستان گفت: ستادهای جلیلی کاملا مردمی اداره می‌شود.

به گزارش وسیم لرستان، غلامرضا عسگریان، رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی در لرستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به برنامه‌های سفر این نامزد ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: علیرغم محدودیت وقت تبلیغات، با توجه به نگاه ویژه آقای جلیلی به استان‌های کم‌برخوردار، این نامزد جبهه انقلاب در دور دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه به لرستان سفر می‌کند و ساعت ۱۰ صبح در محل سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد با مردم دیدار خواهد داشت.
وی ادامه داد: لرستان به عنوان نماینده استان‌های زاگرس‌نشین برای سفر انتخاب شده است و این در حالیست که سعید جلیلی دولت در سایه‌ای بود برای احصاء مشکلات و ارائه راهکار به دولت سیزدهم، او چند بار در طول خدمت این دولت به لرستان سفر کرده است و تنها کسی بود که در مناظرات از لرستان سخن گفت.

عسگریان تصریح کرد: جلیلی تمام ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و صنایع مغفول و رهاشده‌ لرستان را بررسی کرده و اطلاعات وی از شرایط استان بسیار دقیق است و شاید بتوان گفت حتی از مطلعین استان هم بیشتر.

photo12315012827

دولت جلیلی تداوم راه شهید رئیسی

وی با بیان اینکه دولت جلیلی ادامه راه شهید رئیسی است، خاطرنشان کرد: درصورتی که آقای جلیلی پیروز انتخابات باشد، دولتی شبیه و در ادامه راه شهید جمهور شکل خواهد گرفت که به دنبال تثبیت شرایط است و با اتفاقات کوچک نوسانی در زندگی مردم بوجود نمی‌آید همانطور که در حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی، هیچ اختلالی را شاهد نبودیم نه در قیمت‌ها و نه در معاملات بین‌المللی کشور.
رئیس ستاد مرکزی جلیلی در لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تا قریب به سه سال درآمدی از فروش نفت نداشت و دولت دوازدهم نفت را پیش‌فروش کرده و بدهی بسیاری را روی دست دولت سیزدهم گذاشته بود، ساده‌زیستی، تحصیل در داخل کشور، نداشتن فرزندان سهم‌خواه و اصطلاحا آقازاده، اشراف به مسائل امنیتی و اقتصاد، شناخت وضعیت استان‌ها و مناطق محروم و احصاء ظرفیت‌ها و مشکلات را از ویژگی‌های شاخص سعید جلیلی برشمرد و سعه‌صدر و موقعیت‌شناسی را از دیگر خصوصیات بارز اخلاقی جلیلی و نقاط قوت  سعید جلیلی در تصمیم‌گیری عنوان کرد و گفت: او در مناظرات بیشترین سعه‌صدر را از خود نشان داد، مانند شهید جمهور اخلاق را رعایت کرد و حتا یک کلمه جواب نداد، در زمان پاسخ دادن چهره‌اش تغییر نمی‌کرد و عصبانیتی در آن هویدا نبود این در حالیست که برخی این روزها در کمال بی‌اخلاقی در پی برچسب زدن هستند اما باید بدانند مردم آگاه بوده و فریب نمی‌خورند.
عسگریان در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به محرومان و اقشار مختلف مردم نظیر زنان، جوانان و بازنشستگان و از همه‌ مهم‌تر آینده‌سازان و نسل‌های جدید را از مهم‌ترین ویژگی‌های جلیلی  عنوان کرد و یادآور شد: جلیلی آدم تصمیم‌های سخت با در نظر گرفتن جوانب است همه می‌دانند او در جریان دستگیری "عبدالمالک ریگی" در شورای عالی امنیت ملی چه تصمیم جسورانه و در عین حال بجایی گرفت.
وی، وجود طرح‌های نیمه‌تمام، مهاجرت جوانان به دلیل بیکاری، پروژه‌های رهاشده سدسازی و دیم‌کاری، عدم احیای ظرفیت‌های تاریخی و به فعلیت رساندن آنها در مسیر توسعه و اشتغال، عدم توجه به رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر را از مشکلات استان  بیان کرد و گفت: این موضوعات باید در دولت جلیلی مطالبه شود.

 

photo12315012797

نگاه متعالی به زن در جامعه با اولویت خانواده

رئیس ستاد مرکزی جلیلی در لرستان تصریح کرد: در حالی که جبهه مقابل در ستادهای انتخاباتی و سفرهای استانی هزینه‌های هنگفت می‌کند ستادهای جلیلی کاملا مردمی اداره می‌شود و به دلیل عدم وجود حتی یک نقطه‌ی منفی در زندگی جلیلی، رقیب درصدد تخریب ساده‌زیستی وی برآمده است که این کاملا با رهنمودهای امام راحل در زندگی با مردم و شبیه طبقات ضعیف مغایرت دارد.

وی گفت: از دیدگاه جلیلی و حامیان وی، لرستان، یک جهان فرصت است و برنامه‌های انتخاباتی جلیلی در این استان بر محور دولت نجات، نجات صنعت، خانواده و جوانان، مبارزه با فاصله طبقاتی و دولت ثریا برای فتح قله‌ها متمرکز است.

عسگریان، نگاه متعالی به زن با محوریت حضور در جامعه و نقش محوری در خانواده برای حفظ این کانون را به عنوان نگاه جلیلی به مسائل زنان یادآور شد و افزود: آنچه جبهه مقابل از دکتر جلیلی ساخته کاملا خلاف واقع است؛ جلیلی به دنبال آراء پاک مردم است و هدفش خدمت به آنهاست بنابراین وعده دروغ و هزینه میلیاردی ندارد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b37762
کد خبر : 3302
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.