معاون رئیس‌ جمهور:
معاون اجرایی رئیس‌ جمهور گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با حضور رئیس‌ جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش وسیم لرستان، محسن منصوری امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روند اجرایی این ورزشگاه سال ۱۳۸۸ آغاز شده و سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد و تا پیش از این دولت، پیشرفت فیزیکی آن مناسب نبوده است. در مدت یک سال و دو ماه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، یعنی یک کار جهادی و انقلابی پرحجم از نظر اجرایی و مالی انجام شده است.

وی بیان کرد: ارزش این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده که یک ورزشگاه تراز در استان و منطقه است و اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بقیه کارهای پروژه در اسرع وقت انجام خواهد شد.

photo11247992510

 

معاون رئیس‌ جمهوربا بیان اینکه سطح پروژه به‌گونه‌ای است که بعد از تکمیل با حضور رئیس‌ جمهوری تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: لرستان از نظر استعداد ورزشی جزو خوب‌های کشور است و در حوزه‌های مختلف، ظرفیت ورزشی خوبی در استان وجود دارد و تکمیل این زیرساخت‌ها به شکوفایی این استعدادها کمک می‌کند.

 منصوری یادآور شد: این هدیه از طرف دولت به جامعه ورزش یک هدیه اجتماعی بزرگ خواهد بود که امید می‌رود، زمینه رشد و تعالی ورزشکاران در این خطه فراهم شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d2343f
کد خبر : 3045
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.