رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود و رئیس جمهور هرچه پشتوانه بالاتری داشته باشد ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت.

به گزارش وسیم لرستان، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش بزرگ جهاد تبیین که در محل دهکده مقاومت سپاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات زندگی و آینده ملت است که همگان بخشی از آن می‌باشیم بنابراین باید قشر خاکستری را برای شرکت در این رویداد ترغیب کنیم، بیان کرد: سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی با انتخابات پرشور تقویت می شود و نقش بین‌المللی ایران افزایش می‌یابد و ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرار می‌گیرد چراکه دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند و باید خود را پاسخگوتر ببیند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات به رئیس‌جمهور منتخب انرژی بیشتری برای خدمتگزاری می‌بخشد، افزود: انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که دستاوردهای بین‌المللی برای کشور دارد و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود و رئیس جمهور هرچه پشتوانه بالاتری داشته باشد ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت.

سلیمانی با بیان اینکه عشایر کشور به ویژه زاگرس‌نشینان و لرستان کارنامه درخشانی را به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: عشایر همواره یک نیروی مجاهد بوده‌اند تا پرچم حکومت علوی در این کشور به اهتزاز درآید که ده‌ها هزار نفر در این مسیر تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: هر صفحه از تاریخ را که ورق می‌زنیم جانفشانی عشایر را لمس می‌کنیم که در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کردند چراکه نیروی دفاعی کشور هستند.

سلیمانی با بیان اینکه عشایر همواره در خدمت ملت ایران بوده‌اند، گفت: این نیروی دفاعی همیشه به عنوان محور اصلی در جنگ‌ها و مقابل هجوم بیگانگان صف آرایی و فتوحات بزرگی را نصیب ملت ایران می‌کردند.

وی با بیان اینکه راهبرد امام راحل، به میدان آوردن ملت ایران و عشایر غیور و شرافتمند بود، تصریح کرد: بسیاری از دلاوران دوران دفاع مقدس از میان عشایر برخاستند از طرفی در برخی از استان‌ها که نیروهای نظامی کمتری داشتند عشایر در مرزها مقابل متجاوزان جنوب و غرب کشور، ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های خذ رای، گفت: دشمنان از عدم مشارکت مردم خوشحال می‌شوند و همایش بزرگ جهاد تبیین در این راستا برگزار شده است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f7384e
کد خبر : 3282
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.