معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان: همایش علمی و نخبگانی امربه معروف و نهی‌از منکر منطقه غرب کشور با حضور استان‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه، در ماه جاری به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش وسیم لرستان، ابراهیم بهروج در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش علمی و نخبگان منطقه غرب کشور در لرستان، بیان کرد: این همایش علمی با حضور استان‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی لرستان در سالن آمفی تاتر دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود.

معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان در این همایش تا ۳۱ اردیبهشت بوده و تمدید ۳ روزه تا ۳ خرداد اعلام شده بود، افزود: جمع بندی این آثار در اختیار داوران همایش جهت داوری قرار گرفته است.
وی با قدردانی از زحمات دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در راستای برگزاری این همایش،عنوان کرد: امیدواریم به زودی داوری انجام و اسامی نفرات برتر در اختیار دبیرخانه جهت تجلیل در روز همایش قرار گیرد. 
بهروج ازتعامل ادارات، دستگاه‌های حاکمیتی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش برای برگزاری باشکوه همایش تقدیر کرد و با بیان اینکه برگزاری همایش علمی غرب کشور ماحصل برگزاری نشست‌های علمی وکرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است، گفت: شورا های امر به معروف و هسته‌های پژوهش در دانشگاه‌های استان برای احیا و تقویت امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی فعال شده و امیدواریم همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همانند سال گذشته در برگزاری نشست‌ها وکرسی‌های آزاداندیشی تقویت شود.
معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان داشتن رتبه علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان در سال ۱۴۰۲ و سال‌های قبل را مرهون زحمات همه همکاران ستاد، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های استان، اساتید دانشگاه‌های، اساتید حوزه‌های علمیه لرستان، اعضا کمیته علمی معاونت علمی لرستان برشمرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e7077e
کد خبر : 3162
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.