استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: مردم برای انجام عمل خیر انتخابات از یکدیگر سبقت بگیرند.

به گزارش وسیم لرستان، ابوطالب شفقت امروز (هشتم تیر ماه) با حضور در شعبه اخذ رأی مدرسه توحید خرم‌آباد، بیان کرد: از ابتدای صبح آماده رأی‌گیری بودیم و مردم نیز آمده بودند.

وی ادامه داد: در ساعت اولیه رأی‌گیری از مدرسه دخترانه آیت‌الله خامنه‌ای و پسرانه فرهنگیان بازدید داشتم که شاهد حضور مردم در شعب رأی‌گیری بودیم و این روند بدون مشکل در حال انجام است. 

او افزود: انتظار این است که مردم برای انجام عمل خیر از یکدیگر سبقت بگیرند، ابتدای صبح و با مناسب بودن هوا، مردم پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

 

63082865

کمتر از نیم درصد استعلام‌ها در لرستان آف‌آنلاین استچ

احسان یاوری، معاون استاندار لرستان، اظهار کرد: با همدلی و تلاش مضاعف شاهد برپایی انتخابات در شهرستان‌های استان هستیم. با عزم جهادی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آماده برگزاری انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: نظم و انضباط کاملاً در شعب رای‌گیری استان برقرار است.

یاوری با بیان اینکه برای رای دادن فقط دو مدرک شناسایی شناسنامه و کارت ملی مورد قبول است، بیان کرد: کمتر از نیم درصد استعلام‌ها در لرستان آف‌لاین است. در این راستا، زیرساخت‌های لازم تامین شده و این از دستاوردهای دولت سیزدهم است. فقط روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار آنتن‌دهی ندارند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: به تعداد ۱۰۰ درصد واجدان شرایط در استان تعرفه تهیه و در اختیار فرمانداری‌های شهرستان‌های لرستان قرار داده شده است.

او با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی کامل مدیر انقلابی و خدمتگزار مردمی است، اضافه کرد: باید کارآمدی مدیران تراز انقلاب را در مقایسه با شهید رئیسی تعیین کنیم. شهید خدمت، الگوی کامل مدیر انقلابی خدمتگزار مردمی بود.

پایان خبر

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 3291
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.