فرماندار ازنا:
فرماندار ازنا با بیان اینکه سیره و سلوک آیت‌الله رئیسی الگوی همه کارگزاران نظام اسلامی است، گفت: در جهموری اسلامی بن‌بست معنا ندارد.

به گزارش وسیم لرستان، محمدرضا فاتحی در جمع معاونین و کارکنان فرمانداری ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانشان را مصیبتی جانکاه و غمی سنگین دانست و با بیان ابعاد شخصیتی آیت الله رئیسی فقدان اسوه خستگی ناپذیر را خسارتی جبران نشدنی عنوان کرد.

وی در ادامه با تمجید از اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته داشتن روحیه جهادی، همت بالا در انجام وظایف، تعبد و ایمان راسخ به خدا و اعتماد به مردم را از جمله شاخصه‌های آن شهید والامقام دانست و بر ادامه راه نورانی آیت الله رئیسی با کار و تلاش و خدمت مضاعف به مردم تاکید کرد و‌ گفت: در جمهوری اسلامی بن بست معنا ندارد و باید کار و تلاش همچنان با قوت استمرار داشته باشد تا کشور به قله های پیشرفت برسد.

photo11551773210

وی ضمن تبیین شرایط حساس کشور به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کردو بر ایجاد بسترهای لازم و بسیج امکانات و آمادگی کارکنان فرمانداری برای برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: دراین زمینه دستورات لازم به معاونت‌های فرمانداری ابلاغ شده است.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /b1743a
کد خبر : 3121
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.