شهردار مرکز لرستان با اشاره به بازآفرینی شش هکتار بافت تاریخی خرم‌آباد، گفت: بهسازی و بازآفرینی مناطق فرسوده و حاشیه‌ای این شهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش وسیم لرستان، داریوش بارانی بیرانوند، در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد، با اشاره به افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرداری منطقه سه، بیان کرد: سال آینده جایگزین‌های متعددی برای تقاطع غیرهمسطح خرم‌آباد پیش‌بینی خواهد شد.

وی از افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح جاویدالاثر این شهرستان تا پایان امسال خبر داد و با بیان اینکه پروژه‌های امروز از نوع هوشمندسازی، عمرانی و بازآفرینی هستند، اظهار کرد: امروزه هوشمندسازی یک الزام است و همه ما مکلف به پیروی از مسائل و موارد مرتبط به هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف همچون پایش و خدمات هستیم.

شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در مجموعه شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این میزان اعتبار، ۳۷۰ میلیارد ریال در پروژه‌های شهری خرم‌آباد تا پایان سال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارخانه شن و ماسه شهرداری امروز کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از هدررفت سرمایه‌های شهرداری جلوگیری می‌شود.

بارانی بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: زمین پادگان ۰۷ تفکیک و برای اجرا ابلاغ شده که بر اساس آن سهم شهرداری و مردم کمتر از ۷ هکتار است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت ارشد استان و همچنین تیم شهری بر تحقق مطالبه عمومی مردم مبنی بر نجات این عرصه است، از این‌رو جلسات بسیاری انجام و در نهایت هفته گذشته به توافق جدیدی رسیدیم، خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق سهم شهر خرم‌آباد از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e33d96
کد خبر : 2670
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.