معاون مشارکت‌های مردمی، رسانه و امور مجلس و بین‌الملل مجمع خیرین سلامت کشور دو رکن اساسی هر کشوری امنیت و بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: زمانی که بهداشت روان و مساله درمان در کشور تقویت شود قطعا این امر امنیت را تثبیت خواهد کرد.

به گزارش وسیم لرستان، سیدمحمد طباطبایی بیان کرد: دولت خدمت در طول سه سال گذشته تاکنون خدمات زیادی در عرصه سلامت داشته است و با عنایت به نگاه شهید آیت‌الله رئیسی، همکاری و تعامل بسیار خوب و تنگاتنگی میان مجامع خیرین سلامت با دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشکده‌ها ایجاد شد.

3000 میلیارد تومان کمک مردمی برای ساخت پرروژه‌های بیمارستانی و درمانی 

وی با بیان اینکه کمک‌های مردم در سال گذشته رشد بسیار خوبی داشت به گونه‌ای که ۳۰۰۰ میلیارد تومان کمک از محل مشارکت‌های مردم جمع‌آوری و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شد، بیان کرد: در جای جای ایران اسلامی خیرین فعالیت داشتند؛ به عنوان نمونه سال گذشته یکی از خیرین تعهد کرد که بیمارستانی با ظرفیت ۲۵۰ تخت را در شهرستان ساوه با یکهزار میلیارد تومان احداث کند.

معاون مشارکت‌های مردمی، رسانه و امور مجلس و بین‌الملل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: هنگامیکه نگاه و گرایش دولت  به سمت مشارکت‌های مردمی باشد و مردم و به ویژه خیرین اعتماد می‌کنند و این موضوع سبب می‌شود هماهنگی بین دانشگاه و مجامع خیرین سلامت بیشتر شود.

اعتمادی که مردم به دولت خدمت داشتند سبب افزایش مشارکت آنها شد

طباطبایی با بیان اینکه اعتمادی که مردم به دولت خدمت داشتند سبب افزایش مشارکت آنها شد، بیان کرد: آنچه در کل برای ما ملاک است قراردادهایی بوده که برحسب نیاز و ضرورت دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها منعقد و عملیاتی شد به گونه‌ای که خیرین ساخت را انجام و دولت تجهیزات را تامین کرد.

وی گفت: این نگاه و نگرش دولت سیزدهم موجب شد بتوانیم خدمات مردم را برای مردم در دولت خدمت محقق کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی، رسانه و امور مجلس و بین‌الملل مجمع خیرین سلامت کشور در ادامه با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پیش است و نیاز است مردم در تعیین سرنوشت خود جدی و مشارکت بالایی را رقم بزنند، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال و تاکید بر مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری ضرورت دارد مردم بصیر ایران در انتخابات شرکت کنند و به کسی رای دهند که ادامه‌دهنده راه و مسیر شهید خدمت باشد و استان‌های کمتربرخوردار را مورد توجه قرار دهد؛ کاری که رئیس جمهور شهید از آن غافل نبود.

 دولتی عملگرا باید انتخاب شود تا بتواند گره‌ها را بگشاید

طباطبایی با تاکید براینکه دولتی عملگرا باید انتخاب شود که بتواند گره‌ها را بگشاید و در راستای رفع نیازهای مردم و مردمی بودن قدم بردارد، اضافه کرد: دولتی انتخاب شود که بستر را فراهم و اعتماد عمومی را جلب کند تا همچنان شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم و با کمترین هزینه و زمان و با شتاب بیشتر پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: در سه سال دولت سیزدهم همکاری بسیار خوبی بین خیرین سلامت و دانشگاه‌ها و مراکز دولتی وجود داشت و امیدواریم این راه همچنان تداوم داشته باشد و بتوانیم وضعیت خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی، رسانه و امور مجلس و بین‌الملل مجمع خیرین سلامت کشور دو رکن اساسی هر کشوری را امنیت و بهداشت و درمان برشمرد و گفت: زمانی که بهداشت روان و مساله درمان در کشور تقویت شود قطعا این امر امنیت را تثبیت خواهد کرد.

لینک کوتاه : /dcfdf1
کد خبر : 3238
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.