️مدیرعامل موسسه ملی مرهم:
️مدیرعامل موسسه ملی مرهم گفت: بیماران شکاف لب از ۲۳ استان کشور در لیست عمل جراحی قرار دارند که از میان آنها یک بیمار از کشور عراق و چهار بیمار از کشور افغانستان نیز وجود دارند.

به گزارش وسیم لرستان، دکتر محمدعلی کیانی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت درمان رایگان عمل جراحی شکاف لب در سی و سومین سفر موسسه ملی مرهم به لرستان، اظهار کرد: در ابتدا 130 تا 135 عمل جراحی پیش‌بینی کرده بودیم و پس از بازدیدی که از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد شد و با توجه به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مجمع خیرین سلامت لرستان، بیمه سلامت و بسیج جامعه پزشکی استان، ظرفیت ارائه خدمت به دو برابر افزایش و توانایی انجام 250 تا 260 جراحی وجود دارد. 
وی با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی شهدای عشایر خرم آباد ظرفیت انجام اعمال جراحی پیچیده ای را دارد، گفت: برای این رویداد ملی، ۱۰ اتاق عمل در بیمارستان عشایر خرم آباد در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۳ هزار و 698 نفر از طریق سایت marham.life ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: در این سفر افراد سه ماهه تا ۵۵ ساله برای عمل جراحی شناسایی شده و تعداد لیست عمل جراحی تا این لحظه ۲۱۴ نفر بوده و مرتب در حال افزایش است که از این تعداد ۱۳۱ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

photo11997395729
کیانی یادآور شد: بیماران شکاف لب از ۲۳ استان کشور در لیست عمل جراحی قرار دارند که از میان آنها یک بیمار از کشور عراق و چهار بیمار از کشور افغانستان نیز وجود دارند.
مدیرعامل موسسه ملی مرهم با اشاره به اینکه تعداد ۵۵ نفر از اعضای این تیم به لرستان سفر خواهند کرد، افزود: تعداد 16 پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی پلاستیک و ترمیمی و نیز گروه های طب فیزیکی و توانبخشی، ارتوپدی، بیهوشی، روان شناسی، مددکاری، IT و عکاس پزشکی نیز در سی و سومین سفر موسسه ملی مرهم به استان لرستان این .تیم را همراهی می کنند.
کیانی بیان کرد: تاکنون ۳۱۵ نفر نیز برای انجام عمل‌های جراحی فوق تخصصی ناهنجاری های همراه تولد جمجمه، فک و صورت به تهران ارجاع داده شده‌اند که به تناوب و درطول سال اعزام خواهند شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ea3b0c
کد خبر : 3239
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.