مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان خبر داد:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از پرداخت ۱۶ هزار و ۵۴۹ فقره تسهیلات فرزندآوری در استان خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان، فریبا ولی‌پور اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه گذشته بانک ملی با ۳۳۵۵ مورد، بانک تجارت با ۲۴۵۴ مورد و بانک صادرات با ۲۳۸۷ مورد بیشترین پرداخت را در تسهیلات فرزندآوری داشته‌اند.

وی افزود: استاندار لرستان در راستای تسریع پرداخت این تسهیلات نیز خواستار پیگیری‌های بیشتر شد.

مدیرکل امور زنان و جمعیت استانداری لرستان با ابراز امیدواری از روند تسریع پرداخت تسهیلات مربوط به فرزندآوری تا پایان سال و سال جدید، خاطرنشان کرد: همچنین میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نسبت به میانگین کشور بیش‌تر بوده است.

 ولی‌پور گفت: میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان از ابتدای سال تاکنون ۷۸ درصد بوده  که از میانگین کشور که ۷۲ درصد گزارش شده بیشتر است.
 وی با اشاره به تعامل خوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج، تصریح کرد: بانک ملی استان از ابتدای امسال تا ۲۳ بهمن ماه با ۱۱۳ درصد پرداخت تسهیلات ازدواج بیشترین پرداخت را در بین بانک‌های استان داشته که جای تقدیر دارد.
 مدیرکل بانوان استانداری گفت: بانکهای کشاورزی و سپه بعد از بانک ملی در جایگاههای دوم و سوم پرداخت تسهیلات ازدواج بوده است؛ همچنین در بین بانک‌های خصوصی نیز پارسیان، دی و گردشگری بیش‌ترین پرداخت تسهیلات ازدواج را داشته‌اند. 
ولی‌پور میزان افراد در صف انتظار تسهیلات ازدواج استان را ۵۸۷۵ مورد برشمرد و اظهار کرد: استاندار لرستان در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان نسبت به تسریع در روند پرداخت وام های ازدواج دستور اکید داد. 
پایان خبر

 

لینک کوتاه : /a6ce02
کد خبر : 2681
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.