/یادداشت/
هجران یار، ۳۵ساله شد و امواج رهایی‌بخش روح‌الله همچنان در بحر بیکران آزادی‌خواهی جهان پرخروش است.

 به گزارش وسیم لرستان و به نقل از ایسنا، چهاردهم خردادماه یادآور هجرانی بزرگ است؛ روزی که طوفان مصیبت، ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دل‌های پر از شیون و ماتم نشاند.

روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست.

امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی‌خواهی و حق‌طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است؛ بزرگ‌مردی از سلاله انبیاء و از اولیاء الهی، بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، اگرچه ۳۵ سال از رحلت آن مرد خدایی می‌گذرد اما همچنان امواج رهایی‌بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادی‌خواهی جهان پرخروش است و پهنه‌ای عظیم از هویت و استقلال‌طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و به دست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

photo11781143055

۱۵ خرداد سند هویت انقلاب و نقطه عطف شکل‌گیری نهضت خمینی(ره) بود؛ روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر، جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تاسی از مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضا کردند.

سربازان در گهواره‌ی او در گذر زمان ایثار را تداوم بخشیدند و اوج این از خودگذشتگی و مکتب ایثار را در دفاع مقدس و میدان‌های بعد از آن شاهد بوده و هستیم.

امروز نمود مقاومت و آزادی‌خواهی در بیداری ملت‌های آزاده جهان تبلور یافته و فریاد آزادی‌خواهی خمینی کبیر در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و سراسر جهان برای دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین به آسمان بلند شده و بت‌های دنیا را تحقیر کرده و به زیر کشیده است.

حالا مکتب مقاومت خمینی از یک نهال جوان به درختی تنومند تبدیل شده که شاخه‌های آن روز به روز گسترده‌تر شده و در سایه رهبری داهیانه آیت‌الله خامنه‌ای آرمان فلسطین را به تیتر یک دنیا مبدل ساخته است و استقبال جوانان دنیا از نامه رهبر انقلاب، نویدبخش تحقق آزادی قدس است و مقدمه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و تمدن نوین اسلامی است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /dd811f
کد خبر : 3180
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.