مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پوشش بیمه‌ای۶۰هزار نفر از اعضای این صندوق خبر داد.

به گزارش وسیم لرستان و به نقل از تسنیم، سید مجید پوراحمدی، در جشن اردیبهشت هنر ازنا، اظهار کرد: ما باید با حمایت از استعدادهای فرهنگی و هنری زمینۀ کسب‌وکار هنرمندان را بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه رویداد اردیبهشت هنر ازنا برای تجلیل از فعالان فرهنگ و هنر این شهرستان برگزار شده‌است، اضافه کرد: اجرای این برنامه‌ها باید تداوم داشته باشد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر یادآور شد: نیاز است که اجرای برنامۀ رویداد هنر در ازنا را در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مصوب کنیم تا هرساله برگزار شود.

پوراحمدی با لزوم تجلیل‌ از هنرمندان، بیان کرد: هنر عامل انتقال فرهنگ، تجربه و بسترساز ارتقای تمام عرصه‌های دیگر است و این‌گونه تجلیل‌ها  رشد جوانان علاقه‌مند به عرصه فرهنگ و هنر را به‌دنبال دارد.

وی با تأکید به اینکه فرهنگ و هنر زمینه‌ساز رشد و تعالی انسان است، اعلام کرد: آمادگی داریم یک روز را به رویداد فرهنگی ازنا در فرهنگسرای نیاوران اختصاص دهیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تأکید کرد: این صندوق با جمعیتی بالغ‌بر 103هزار نفر و با حمایت‌های ویژه‌ از اصحاب فرهنگ و هنر هم‌اکنون بیش از 36 خدمت را برای هنرمندان انجام می‌دهد.

پوراحمدی با اشاره به پوشش بیمه‌ای بالغ‌بر 60 هزار نفر از اعضای صندوق هنر، اضافه کرد: تعداد بسیار زیادی تسهیلات بدون‌بهره برای فعالیت‌های ضروری و کارآفرینی به اعضای این صندوق پرداخت شده‌است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c9c939
کد خبر : 3069
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.