مدیرکل ورزش و جوانان استان:
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر جذب سرمایه‌گذاران حوزه ورزش در استان تاکید کرد و گفت: برنامه داریم تا سرمایه‌گذاران حوزه ورزش را جذب کنیم تا شاهد بازگشت اعتماد به حوزه ورزش لرستان باشیم.

به گزارش وسیم لرستان، وحید والیزاده مرادی در جشن بهار در بهار و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با گسترش فضای رسانه‌ای در حوزه ورزش مواجه هستیم، بیان کرد: بخشی مهمی از جامعه ورزش است ولی رسانه‌ای که به صورت تخصصی به مساله ورزش بپردازد نیز لازم است و هر اندازه که بتوانیم باید از این حوزه حمایت صورت گیرد و ما این کار را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کار رسانه در عصر حاضر تنها اطلاع رسانی  نیست بلکه رسانه تبدیل به یک زیست بوم در زندگی جوامع شده و افراد وقت زیادی از زندگی خود را در  شبکه‌های رسانه‌ای سپری می‌کنند، اظهار کرد: تغییر و تحول را در حوزه رسانه‌های ورزشی و حتی جنس ورزش با ابعاد تازه‌تری به این حوزه شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه اثرگذاری ورزش همچون مسائل سیاسی و اجتماعی است، اضافه کرد: برخی کشورها حتی از ورزش برای تغییر و بازسازی چهره سیاسی خود بهره می‌گیرند.

 

photo10417716259

والیزاده مرادی بر ضرورت پرورش خبرنگاران تخصصی در حوزه ورزش لرستان تاکید کرد و با بیان این‌که رسانه‌ها به هیچ وجه تهدید نبوده و نیستند، گفت: باید توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی استان که تاکنون مغفول مانده را با تعامل با رسانه‌ها شناسایی و بیش از پیش مورد اهتمام و توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در مسیر ورزش لرستان باید به جوانان بیشتر اهمیت داده شود و متقابلا اهمیت ورزش نیز برای جوانان تبیین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل را در لرستان اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی برشمرد وبا بیان اینکه امید است در حوزه عمرانی، زیرساخت‌های ناتمام در سطح استان را به اتمام برسانیم، تصریح کرد: یکی از مطالبات ورزشکاران لرستانی ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان است.

وی افزود: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و تلاش داریم مکان‌های ورزشی که مورد توجه نبوده، بازسازی شوند تا ورزشکاران بتوانند نهایت استفاده را داشته باشند.

والیزاده مرادی در ادامه با اشاره به جایگاه ورزش استان در کشور، عنوان کرد: در زمینه ورزش‌های تیمی و انفرادی، استان لرستان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود اعم از نمایندگان، خبرنگاران، پیشکسوتان و ورزشکاران برای پیشرفت ورزش استان استفاده خواهم کرد، تاکید کرد: برنامه داریم تا سرمایه‌گذاران حوزه ورزش را جذب کنیم تا شاهد بازگشت اعتماد به حوزه ورزش لرستان باشیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b8157a
کد خبر : 2792
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.