مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بر تقویت فرهنگ جهاد در هر سطحی از جامعه تاکید کرد و گفت: ذات رژیم جعلی صهیونیستی یک ذات ضدبشری، ضدانسانی و ضداخلاقی است.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود در تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه لرستان از تنبیه نظامی رژیم خبیث صهیونیستی توسط ایران، به طور عمده به موضوع جهاد از نگاه قرآن کریم و تعالیم دین اسلام پرداخت و خواستار تقویت فرهنگ جهاد در هر سطحی از جامعه شد.

وی اضافه کرد: پاسخ نظامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، معادلات قدرت در محیط بین‌الملل را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و استقلال و قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

حاتمی کن‌کبود این عملیات غرورآفرین را نه فقط به ایرانیان و جبهه مقاومت اسلامی منطقه، بلکه به همه بشریت تبریک گفت و افزود: ذات رژیم جعلی صهیونیستی یک ذات ضدبشری، ضدانسانی و ضداخلاقی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، با اشاره به مظلومیت مردم غزه، ادامه داد: بالاخره کودکان غزه توانستند یک شب با خیال آسوده سر بربالین بگذارند؛ زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص سپاه پاسداران، بخشی از قدرت خویش را به جهانیان و استکبار نشان دادند.

 

پاسخ نظامی ایران، عید عزت است

در ادامه این مراسم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، رویداد پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین نظامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی را که چند روز پس از عید سعید فطر صورت گرفت تحت عنوان عید عزت، نامید و تنبیه نظامی رژیم منحوس صهیونیستی را در راستای وعده‌های الهی دانست که باعث فروریختن هیمنه رژیم مذکور شد.

وی پیروزی حاصل شده را ناشی از خواست خداوند و نواخته شدن سیلی فرزندان امیرالمؤمنین (ع) به چهره نفرت‌انگیز یهودیان صهیونیست دانست که در پی آن کودکان غزه توانستند حداقل برای یک شب با خیال آسوده و راحت بخوابند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: این عملیات نشانه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ی جهانی است.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /d658cc
کد خبر : 2923
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.