پایگاه خبری وَسیم لرستان
شماره مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 87570

وَسیم در لغت‌نامه دهخدا و فرهنگ فارسی معین به معنای خوبرویی، زیبا و خوش‌منظر آمده است، با توجه به اینکه لرستان سرزمین زیبایی به لحاظ طبیعی و تاریخی است و دارای خرده فرهنگ‌های مختلف است بطوریکه گنجینه‌ای از آیین و سنن را در تار و پود تاریخ این سرزمین تنیده‌اند که برشمردن آنها تنها قطره‌ای از بیکران مواریث معنوی این قوم است و در هزاره‌های تاریخ همواره ارزش‌آفرین بوده‌اند . با این اوصاف تصمیم برآن شد که اسم این پایگاه را وَسیم لرستان به معنای لرستان زیبا نامگذاری کنیم امید که مورد پسند لرستان دوستان قرار گیرد.

لرستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در حوزه‌های مختلف بوده و مهد فرهنگ، آیین و رسوم دیرینه‌ای است که آئینه تمام‌نما، زبان فرهنگ و سبک زندگی مردمان این دیار زیبا محسوب می‌شود، اما متاسفانه این خوش‌منظر دیار، با شایستگی به جایگاه و حق خود نرسیده و این پایگاه برآن است که با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این ایران کوچک، به دور از هرگونه  وابستگی شخصی و جناحی برای توسعه و اعتلای آن و ارائه راهکارها و معرفی چالش‌ها از سوی صاحبنظران و اهل فن  بپردازد به امید موفقیت روز افزون.

لینک کوتاه :
کد خبر : 2140
آسوتک

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.