همزمان با آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» دو عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی با حضور استاندار لرستان رونمایی شد.

به گزارش وسیم لرستان، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» شامگاه چهارشنبه با حضور ابوطالب شفقت استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات حسن مرادی عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی‌نسب و نگارش فریبا مرادی‌نسب منتشر شده از سوی انتشارات هاویر رونمایی شد.

photo11144621947

همچنین از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان از نویسندگان و ناشر این آثار تقدیر به عمل آمد در ادامه این جشنواره برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف خبر، تیتر، موشن‌گرامی، مصاحبه، کلیپ و ویدئو، عکس و پوستر، نیز معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /efa36a
کد خبر : 3019
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.