مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است و انتظار می‌رود مسائل مربوط به ایثارگران به صورت ویژه بررسی شود.

 به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هبت‌اله هاشمی، امروز در دیدار صمیمی استاندار لرستان با گروه ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهارکرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

وی با اشاره به‌اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هرکدام الگو هستند.

photo11160993259

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها، مدراس و فرزندان جامعه ایثارگر و مسائل جامعه ایثارگر به صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با اشاره به اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال ۹۶ افتتاح شده ولی در مقطعی تعطیل شده بود، عنوان‌کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

 

photo11157590995

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، بیان‌کرد: سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، سالن ورزشی این مجتمع احیا شد، امروز خانه ایثار آماده افتتاح بوده و مراکز درمانی آماده واگذاری است.

وی گفت: هتلینگ این مجتمع بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

پایان خبر

لینک کوتاه : a1f857
کد خبر : 3020
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.