مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پروژه سایت بروجرد تا پایان سال آینده تحویل خواهدشد.

به گزارش وسیم لرستان، مهندس ارسلان مالکی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بروجرد در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: در برخی از شهرهای لرستان تامین زمین با تاخیر مواجه شده است و برای همه متقاضیان تایید نهایی شده نتوانسته‌ایم زمین تامین کنیم و در بازدید امروز و جلسه شورای مسکن یکی از موضوعات اصلی این است که تدبیری کنیم و مابقی اراضی طرح نهضت ملی را تعیین تکلیف کنیم.

وی اضافه کرد: در سایت بروجرد زمین تامین شده و عملیات اجرایی پروژه‌ها شروع شده و یک سری مشکلات جزئی در بحث تسهیلات و آماده‌سازی که در شورای مسکن با حضور استاندار لرستان موضوعات مطرح و رفع خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: یک سری متغییرها در بحث نهضت ملی مسکن دخیل هستند که یکی تامین زمین، دیگری آورده مردم است که باید سهم آورده خود را کامل و مورد سوم تسهیلات است.

وی ادامه داد: آنچه که دولت باید تامین کند موضوع تسهیلات است که پیگیری و رفع مشکل خواهیم کرد.

مالکی گفت: در بحث تامین زیرساخت به مردم کمک خواهیم کرد تا فشار کمتری را متحمل شوند، چنانچه هم‌افزایی بین متقاضیان و راه و شهرسازی وجود داشته باشد پروژه سایت بروجرد تا پایان سال آینده تحویل خواهدشد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a1abb2
کد خبر : 2992
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.