مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان خبر داد:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش وسیم لرستان، فریبا ولی‌پور با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای "جایزه ملی جوانی جمعیت" اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان "سهم من از جوانی ایران"، رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در بخش‌های هفت‌گانه خانواده، رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /e26fca
کد خبر : 2947
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.