امام جمعه موقت خرم‌آباد :
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام دشمن، پاسخ می‌دهد و شورای امنیت بداند که ایران اجازه نمی‌دهد تا شورای امنیت حق او را ضایع کند.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر امروز سی‌و یکم فروردین‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه سال‌ها پیش کشوری به نام رژیم صهیونیستی وجود نداشت و با حمایت انگلیس و آمریکا در سرزمین فلسطین این سرزمین را غصب کردند و تعداد زیادی از مردم را به قتل رساندند، اظهار کرد: امروز آمریکا حق مردم فلسطین را ضایع می‌کند و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارد، لذا در هر جای دنیا ظلمی رخ داده، دست آمریکا در آنجا دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: حق وتویی که ظالمانه به چندین کشور داده شده و هر بار آمریکا حق مسلم فلسطین را ضایع می‌کند و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن همواره علیه مسلمانان در سراسر جهان توطئه کرده و آن‌ها را به قتل رسانده و سرزمین‌هایشان را به غارت می‌برند، ادامه داد: سپاه با عملیات وعده صادق، افتخاری را آفریدند و با حمله به این غده سرطانی، دل ملت‌های جهان اسلام را شاد کرد.

شمسی‌فر تصریح کرد: ناتوانی رژیم صهیونیستی و غرب در این عملیات بسیار مشهود بود، همه آن‌ها به کمک رژیم صهیونیستی آمده بودند ولی موفق نشدند و ایران از کمترین توان موشکی خود استفاده کرد و پیروز شد.

وی اظهار کرد: تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، نواختن سیلی بر رژیم کودک‌کش وحشی از اهداف مهم این عملیات بود و امروز جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام دشمن، پاسخ می‌دهد و شورای امنیت بداند که ایران اجازه نمی‌دهد تا شورای امنیت حق او را ضایع کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق این پیام را برای رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان داشت که چنانچه در هر گوشه عالم منافع ایران، دیپلمات‌ها و کارشناسان نظامی هدف قرار بگیرد، جمهوری اسلامی از داخل خاک خودش آنچنان سیلی محکمی را به آن‌ها می‌زند که تا ابد فراموش نخواهند کرد.

شمسی‌فر بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران است، این شجره طیبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی، محرومیت‌زدایی و ... غرورآفرین و نقش‌آفرین است.

وی ادامه داد: پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس است که قدرت خدا این بود که طوفان شن، هلیکوپترهای آنان را سرنگون کرد.

گفتنی است، راهپیمایی جمعه خشم مردم لرستان در حمایت از عملیات غرورآمیز وعده صادق با حضور باشکوه و گسترده نمازگزاران برگزار شد.

مردم شهرها و روستاهای لرستان امروز پس از برگزاری نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا« و «مرگ بر اسراییل» خواستار توقف کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در باریکه غزه شده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی اعلام کردند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ac60ff
کد خبر : 2939
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.