مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: ۷۸۱ تن برنج برای تنظیم بازار در ایام عید و رمضان در استان توزیع خواهد شد.

به گزارش وسیم لرستان، حجت بیرانوند با بیان اینکه اداره کل غله و خدمات بازرگانی در استان نسبت به تأمین برنج و شکر که جز کالاهای تعهدی آن است، اقدامات لازم را انجام داده است، عنوان کرد: در این راستا بیش از هزار و ۶۰۰ تن برنج و شکر در استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: توزیع کالاها با سازمان جهاد کشاورزی و تأمین آنها نیز با اداره کل غله و خدمات بازرگانی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تأکید بر اینکه این کالاهای اساسی در اختیار ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گرفته است، گفت: همچنین کار توزیع نیز در شهرستان‌ها شروع شده است.

بیرانوند با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال تا امروز هفت هزار و ۹۰۰ تن کالا را در شبکه توزیع استان قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۷۸۱ تن برنج برای تنظیم بازار در ایام عید و رمضان در استان توزیع خواهد شد، گفت: همچنین ۸۸۰ تن نیز شکر در استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان یادآور شد:اگر نیاز باشد که دوباره کالاهای اساسی به بازار اضافه شود حتماً اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e60753
کد خبر : 2782
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.