نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
نماینده ولی‌فقیه درلرستان، شهادت را به عنوان مزد خدمتگزاری شهید آیت‌ا... رئیسی تعبیر کرد.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش با حضور اقشار مردم و مسئولان در مصلای الغدیر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت به ملت داغدار، اظهار کرد: ویژگی رئیس‌جمهور شهیدمان خدامحوری و ولایت‌محوری تحت ولایت امام عصر(عج) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خود را سرباز ولایت می‌دانست، تصریح کرد: این شهید والامقام اوامر رهبر معظم انقلاب را بر نظر خود ترجیح و مقدم می‌دانستند.

امام جمعه خرم‌آباد، مردم‌محوری و خدمتگزاری به مردم را از دیگر ابعاد مهم شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و با اشاره به پیام شهادت ایشان، افزود: برای اینطور شخصیت‌های حیف است که عمرشان در رختخواب تمام شود؛ درواقع شهادت، مُزد خدمتگزاری رئیسی بود و در تاریخ اسلام هم بعد از رحلت پیامبر اعظم(ص)، دین هم به جهت کمیت و هم کیفیت گسترش یافته است، درخت اسلام تنه‌اش تنومندتر، ریشه‌اش عمیق‌تر و شاخه‌هایش پرثمرتر بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: این رئیس‌جمهور راه روشن و شفاف خدمتگزاری را بر مسیر آینده ریاست جمهوری قرار دادند و هرکه بیاید باید این مسیر را طی کند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /beb137
کد خبر : 3106
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.