هیأت رئیسه دانشگاه‌های لرستان و دفترهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی لرستان شهادت خادمان ملت را به امام عصر ارواحنا له الفداه و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش وسیم لرستان، در پیام تسلیت جامعه دانشگاهی لرستان آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

یلدای ۱۴۰۳ از بهار آغاز شد و آذرخش شهادت در راه خدا برای خدمت به بندگان خدا، گروهی از خادمان دلسوز میهن عزیزمان را شعله‌ور ساخت.

خدای عالم امت‌ها را در آزمون‌های خود قرار می‌دهد تا گذشته از بروز استعدادها، بهترین آنان نیز در نزد مردمان شناخته گردند.

شهادت هشتمین رئیس‌جمهوری ایران عزیز از آن دست امتحان های الهی است او که در روز ولادت حضرت رئوف؛ امام رضا علیه الصلاة و السلام، سه سال پیش در همین زادروز از پی پشتیبانی ملت ایران، پرچم خدمت را بلند کرد و مأموریت یافت تا همراه و همدم مردم و محرومان باشد، اکنون این شهید با حرکت جهادی خود بر همه مسئولان و مدیران کشور نشان داد و حجت تمام کرد که خود و همراهانش در جستجوی دردِ مردم تا کجا باید پیش بروند.

b65fad58640c713983f9d30a74fbcd3d a i l

 اینک نظام اسلامی در داغ شهادت پیشگامانِ خدمت به میهن و هموطنان به سوگ نشسته است و برای آزمونی دیگر آماده‌اند تا با شکیبایی بر مصیبت و رویارویی با سمپاشی رسانه‌ای دشمنان و نیز ادامه همراهی با نظام اسلامی و دولت بیشتر از گذشته ایستادگی باشند هیأت رئیسه دانشگاه‌های لرستان و دفترهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی لرستان شهادت خادمان ملت را به امام عصر ارواحنا له الفداه و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خدای عالم، درخواست پیروزی و سربلندی نظام اسلامی را دارد.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /c1fa5a
کد خبر : 3108
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.