رئیس دانشگاه لرستان از انعقاد هشت تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌های عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، دکتر علی نظری در جمع خبرنگاران گفت: این روزها شاهد برگزاری رویداد بین‌المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق با حضور ۷۰ دانشگاه و مرکز آموزشی، پژوهشی عالی از دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به میزبانی مشهد مقدس هستیم.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان نیز در این رویداد حضور داشت و از جمله برنامه‌های دانشگاه لرستان امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هشت دانشگاه کشور عراق بود، افزود: این تفاهم‌نامه‌ها با دانشگاه‌های بغداد، الزهرا للبنات، المستقبل، البصره، المستنصریه، الاسرا، کربلا و تکنولوجیا منعقد شده است.

 

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه پنل‌های مختلف آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فناوری با حضور رؤسای ۷۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی ایران و عراق در این رویداد برگزار شد، بیان کرد: در این رویداد،  رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق درباره تلاش علمی و دانشگاهی مشترک و پژوهش‌محور برای رفع مشکلات مختلف مشترک دو کشور گفت‌وگو کردند.

 

نظری تاکید کرد: تقویت دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه گسترش ارتباطات علمی، پژوهشی با دانشگاه‌های کشورهای اسلامی از اهداف مهم برگزاری رویداد هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق است.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /c73603
کد خبر : 2231
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.