مدیرگروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان:
مدیرگروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: ۴۰۰ دانشجوی بین‌الملل (غیرایرانی) در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، غلام‌حسین حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف، در رویداد بین‌المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق سرآغاز خوبی است برای اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه لرستان به دانشگاه‌های کشور عراق، شناسانده شود، افزود: انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها باعث می‌شود دو طرف با امکانات و رشته‌های تحصیلی و ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند و همکاری‌های مشترک گسترش یابد.

 

 وی با بیان اینکه از دیگر دستاوردها این است که تبادلات فرهنگی بین دانشگاه لرستان با دانشگاه‌های کشور عراق نیز گسترش خواهد یافت، بیان کرد: انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها باعث می‌شود زبان فارسی و فرهنگ ایرانی در نظام تعلیم و تربیت عراق نیز بیش از پیش، معرفی و شناسانده شود و تبادل استاد و دانشجو بین دو طرف، رقم بخورد.

 

مدیرگروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان ادامه داد: از دیگر نتایج مثبت و سازنده تفاهم‌نامه‌ها افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه لرستان است.

 

حسینی  اظهار کرد: در حال حاضر  ۳۰۰ دانشجوی اهل کشور عراق در دانشگاه لرستان ثبت‌نام مقدماتی کرده‌اند که ۹۰ نفر آن‌ها به مرحله ثبت‌نام قطعی در این دانشگاه رسیده‌اند و در آبان‌ماه مشغول تحصیل در دانشگاه لرستان می‌شوند.

 

مدیرگروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۴۰۰ دانشجوی بین‌الملل (غیرایرانی) در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /f3a9a0
کد خبر : 2229
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.