فرماندار ازنا:
فرماندار ازنا گفت: آیت‌الله رئیسی بر خلاف بسیاری از سیاستمداران، هیچگاه از خط ولایت دور نشد و در مسیر نورانی ولایت و امامت برای اعتلای کشور در تلاش بود و از جان عزیز خود گذشت و به آرزوی دیرینه خود نیز رسید.

به گزارش وسیم لرستان، محمدرضا فاتحی در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان آیت‌الله رئیسی را حاصل مکتب امامین انقلاب دانست و با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کار و تلاش برای آبادانی و رفع محرومیت‌ها بود، اظهار کرد: مهمترین شاخصه مدیریتی ایشان این بود که کمتر در پشت میز دیده می‌شد و هرچه تصویر از آن شهید در رسانه‌ها منتشر شد در نقاط محروم کشور بود و به این دلیل او را سید محرومان نامیدند.

رئیسی

وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی در تهران، قم و مشهد، گفت: مراسم باشکوه تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش روزهای به یادماندنی در تاریخ کشور خواهند بود.

فرماندار ازنا بیان کرد: حقیقتا جمعیت تشییع کننده که در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا(ع) تداعی کننده‌ی روز عاشورای امام حسین بود و سیل جمعیت عزادار رئیس جمهور خدوم و خستگی ناپذیر، بیانگر جایگاه واقعی آن فقید سعید در بین اقشار کشور بود.

19348141 367

وی، ولایت پذیری و افتخار به سربازی ولایت، خستگی‌ناپذیری در کار و انقلابی‌ بودن در همه شئون دولتی و به خصوص تلاش برای بازگشت عزت به دستگاه دیپلماسی را از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در دوره کوتاه مسئولیت‌شان عنوان و تصریح کرد: ایشان بر خلاف بسیاری از سیاستمداران، هیچگاه از خط ولایت دور نشد و در مسیر نورانی ولایت و امامت برای اعتلای کشور در تلاش بود و از جان عزیز خود گذشت و به آرزوی دیرینه خود نیز رسید و ملت ایران در این چند روز در سوگ آن شهید عزیز عزادار شدند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e73b0e
کد خبر : 3146
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.