نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دور مجلس شورای اسلامی آغاز به کارکرده و نمایندگان باید برای خدمتگزاری به مردم آماده باشند و همدلی و وحدت را برای اعتلای نظام پیشه کنند.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کشور و جهان در یکشنبه عصر با خبر تأسف‌بار و نگران‌کننده سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش روبرو شد و صبح روز دوشنبه با خبر شهادت ایشان عزادار شدیم و تمام اماکن با اجتماع عظیم غرق در عزا و ماتم شد.

وی با بیان اینکه شکوه حماسه‌ساز مردم تکریم، تقدیر و تجلیل برای فردی خدمتگزار و عهد و پیمان با امامین انقلاب اسلامی را در پی داشت، اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی نه‌تنها در نزد ملت ایران محبوب بود بلکه در میان کشورهای مخالف ایران هم محبوبیت داشت، ایشان استراحت را بر خودش حرام کرد و پرچم عدالت را برافراشت.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه رئیس جمهور فقید ۴۷ سفر استانی در طول خدمت داشت و امام رضا (ع) در روز میلادش مزد خدمت ایشان را داد، بیان کرد: مبارزه با تبعیض، یار و یاور محرومان، دلداده مردم، مبارزه با فساد و عدالت‌طلبی از صفات بارز آیت‌الله رئیسی بود.

 دولت سیزدهم خزانه خالی و ۱۵ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را بر دوش کشید

شاهرخی تصریح کرد: دولت سیزدهم خزانه خالی و ۱۵ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را بر دوش کشید و با تلاش خستگی‌ناپذیر و سفر به ۲۷ کشور با دستان خالی و بدون اتکا به بیگانگان کشور را اداره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: در این سانحه نیز امام‌جمعه تبریز را از دست دادیم که ایشان از شخصیت‌های والای نظام بود و به محرومان رسیدگی می‌کرد و رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان امام‌جمعه محبوب یادآوری کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سردار دیپلماسی نظام اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی هم به مزد زحمات خود در راستای وفای به عهد به مردم رسیدند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دور مجلس شورای اسلامی آغاز به کارکرده و نمایندگان باید برای خدمتگزاری به مردم آماده باشند و همدلی و وحدت را برای اعتلای نظام پیشه کنند، یادآورشد: مردم با انتخاب فرد اصلح به دنبال برقراری عدالت و مبارزه با فساد هستند و انتظار می‌رود نمایندگان استان برای برطرف کردن مشکلات و فراهم کردن زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d48937
کد خبر : 3128
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.