مدیرکل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی لرستان:
مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، همیشه پشتوانه حرکت‌های آرمان‌خواهانه جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش وسیم لرستان، اعظم روانشاد، ۱۱ اسفندماه، در دبستان ۲۲بهمن خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با تبریک روز حماسه مردم ایران، اظهار کرد: مردم یک بار دیگر در صحنه بودند و شلوغتر از همیشه پای صندوق رأی آمدند.

وی ادامه داد: انتخابات مظهر جمهوری اسلامی است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مانند همیشه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و همیشه پشتوانه حرکت‌های آرمان‌خواهانه جمهوری اسلامی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: پیام این حضور اتحاد، همدلی و حرکت‌های مردم سالارانه دینی است که این روز یک بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان نشان دادیم و همچنین دشمنان داخلی که از هیچ حرکتی دریغ نکردند ولی مردم ما با فهم‌تر از این حرکت‌های دشمنان هستند.

وی  عنوان کرد: توطئه‌های دشمنان برای مردم ما برملا شده و امیدواریم این اتحاد را تا پایان وقت به رخ دشمنان بکشانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: تمام رسانه‌ها در کل استان پوشش می‌دهند و در کمیته اطلاع‌رسانی در استانداری تشکیل شده است.

پایان خبر 

لینک کوتاه : /d4878f
کد خبر : 2724
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.