نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور در انتخابات همبستگی و افزایش امنیت کشور را به دنبال دارد و به هیچ‌وجه نباید منجر به اختلاف، تفرقه و تنازع بین مردم شود.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام زمان (عج)، حکومت امام عصر (عج) را حکومت واحد جهانی عنوان کرد و افزود: احیاو گسترش اسلام، بسط عدالت در تمام سطوح جامعه و تامین امنیت در همه عرصه‌ها  از جمله ویژگی‌های حکومت امام عصر (ع) است.

وی بیان کرد: بسترساز حکومت امام عصر (عج) هستیم و  باید در این چهار عرصه مذکور مجاهدت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: باید بستری را برای حکومت واحد جهانی فراهم کنیم، بستری را که بیرق آن را امام راحل و مقام معظم رهبری برافراشتند.

شاهرخی با اشاره به فضلیت شب و روز نیمه شعبان، گفت: در خصوص فضلیت نیمه شعبان مبارک امام باقر (ع) در حدیثی می‌فرماید: خداوند همان‌طور که در ماه رمضان شب قدر را به پیامبر اسلام مرحمت فرمود، به ما اهل‌بیت(ع)   هم نیمه شعبان را عطا فرمودند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت  انتخابات پیش‌رو، این رویداد را مسالمت‌آمیزترین شیوه انتقال قدرت عنوان کرد و با تاکید براینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها در حال گردش است و هیچ کس برای همیشه دارای قدرت و اختیار نیست، تصریح کرد: انتخابات فرصتی مغتنم برای تغییر، تحول و جهش در کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید براینکه  جمهوریت و اسلامیت دومقوله وابسته به انتخابات هستند، خاطرنشان‌کرد: حضور در این رویداد سیاسی و سرنوست‌ساز، همبستگی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور اصل را ایجاد می‌کند و به هیچ‌وجه نباید منجر به  اختلاف، تفرقه و تنازع بین مردم شود.

شاهرخی  تاکید کرد: مسئولان استانی و شهرستانی ناظر بر انتخابات، با کسانی که انتخابات را به سمت دروغگویی، تهمت، افتر، ا سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات می‌برند برخورد قاطع و قانونی کنند.
 امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه انتخابات بدون تحقیق و تنها به واسطه نسبت‌های فامیلی قومی و طایفه‌ای در پیشگاه خداوند متعال قابل قبول نیست و حجت شرعی محسوب نمی‌شود، افزود: همه باید اصل مشارکت را به عنوان یک اصل اساسی و انتخاب صالح‌ترین فرد را که شرایط لازم را داشته باشد امری ضروری بدانیم.
نماینده ولی فقیه در استان سپس به ویژگی‌های یک نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: نماینده خوب باید حامی عدالت، نفوذ ناپذیر و مخالف تبعیض و توصیه‌های فرا قانونی باشد، و راه نفوذ فساد را در طرح‌ها و لوایح مجلس ببندد و طرفدار حقوق محرومان و مستضعفان باشد و منافع ملی و انسانی را بر منافع جزئی ترجیح دهد.

شاهرخی یادآور شد: در کنار مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه تعیین ولی‌فقیه و نظارت بر کار ولی‌فقیه، وظیفه خبرگان است و باید در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /bae634
کد خبر : 2709
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.