نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان با امپراتوری تبلیغات ناامیدی را القاء می‌کنند، گفت: در این روزهای سخت پدیده‌های امیدآفرین بسیار است و مسئولان باید این مهم را به مردم آگاهی دهند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل با بیان اینکه راه امام(ره) ادامه دارد و باید از میراث و ارزش‌های انقلاب حفاظت کنیم، اظهار کرد: پیروی از امامین انقلاب اسلامی ترویج امید و ایمان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرکسی که دوستدار ایران است و منافع کشور را مهم می‌داند باید ایمان را ترویج دهد، اضافه کرد: بیش از ۴۰ نفر از مقامات کشوری را در ۲ دولت ملاقات کرده‌ام و آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه گفت: دشمنان با امپراتوری تبلیغات ناامیدی را القاء می‌کنند، در این روزهای سخت پدیده‌های امیدآفرین بسیار است و مسئولان باید این مهم را به مردم آگاهی دهند.

شاهرخی ادامه داد: دشمنان با مبانی دینی و اسلامی ما آشنا نیستند و اعتقاد داشتند که وقتی امام(ره) رحلت کرد انقلاب اسلامی فرو پاشیده می‌شود اما اکنون ایران در منطقه تاثیرگذار است.

 اولویت اول مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی، اشتغال و ازدواج است

وی با بیان اینکه اولویت اول مردم پس از اهتمام به امور دینی و فرهنگی، اشتغال و ازدواج است،یادآور شد: مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و متفاوت با سال‌های گذشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه گفت: قوه مقننه و مجریه باید برای برطرف کردن مشکلات کنار یکدیگر باشند.

وی افزود: جذب نیرو به صورت حجمی قراردادی و شرکتی باید از طریق اطلاع‌رسانی عمومی باشد و همگان شرکت کرده و در جذب نیرو عدالت رعایت شده و روابط قومی و داد و ستد حزبی کنار گذاشته شود.

تاکید بر پایبندی بر ضوابط در جذب نیرو

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: در این چندین دهه اخیر جذب نیرو به اشکال مختلف صورت گرفت و باید بر پایبندی بر ضوابط تاکید شود، جذب نیروی بدون ضابطه یا با ضابطه‌ای که پوشش قانونی داشته سبب شده که امروز در برخی ادارات تا ۵۰۰ نفر نیروی مازاد وجود داشته باشد.

شاهرخی ادامه داد: اعتباری که باید صرف خدمت‌رسانی به مردم شود صرف افرادی می‌شود که غیرقانونی وارد ادارات شده‌اند و حتی برخی از ادارات برای پرداخت حقوق مجبور به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی با بیان اینکه ورود افراد متخصص در بدنه ادارات ضروری است و خدمت‌رسانی در تراز انقلاب اسلامی به مردم باید در اولویت قرار گیرد، گفت: امیدوارم سازمان بازرسی کشور به این مسئله ورود کرده و با مسببان این وضعیت برخورد قانونی کند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: هفت هزار نفر از فرزندان ایثارگران و شهدا و هزاران نفر از مردم از بیکاری رنج می‌برند، جمهوری اسلامی، نظامی مردمی و برای برقراری عدالت است و همگان در میان دایره هستیم و نباید کسی برتری داشته باشد و دستگاه امنیتی این وضعیت را به مسئولان سه قوه اطلاع دهند.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 1687
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.