مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مطالعه بر تربیت فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، اعظم روانشاد عصر امروز، یکم آذرماه در جشن " مبادله دانایی" که در محل پارک مثلثی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه طرح مبادله کتاب امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۸ عصر در پارک مثلثی خرم‌آباد برگزار شد، اضافه کرد: کمک به ارتقای سرانه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی هدف مدنظر در اجرای این برنامه بود.

وی بیان کرد: در این جشن شهروندان کتاب‌هایی را که دیگر استفاده نمی‌کردند به غرفه کتاب‌های خوانده شده اهدا تا دیگر شهروندان در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مطالعه از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سطح فرهنگ و ارتقای سطح بصیرت عمومی در هر جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتقای سرانه مطالعه مهم‌ترین راهکار توسعه فرهنگی و افزایش بصیرت عمومی جامعه است.

روانشاد با بیان اینکه مطالعه بر تربیت فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: کتاب به عنوان یکی از مهم‌ترین اقلام در حوزه فرهنگ باید جذابیت لازم برای جذب مخاطب را داشته باشد.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /d30010
کد خبر : 2384
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.