مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنر ابزاری مناسب برای انتقال مفاهیم خانواده و جمعیت و گسترش آن در جامعه است.

به گزارش وسیم لرستان، اعظم روانشاد در آئین رونمایی پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت، با عنوان "قدم نورسیده" بیان کرد: جشنواره شعر طنز جمعیت از مجموعه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی بوده واین قرارگاه از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم است که باید در اجرای این برنامه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۳ برنامه شهرستانی و هفت برنامه شاخص ذیل این قرارگاه در استان  برگزار می‌شود که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیری شده است، گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولان کشور و بحران‎‌های جمعیتی چند سال اخیر که در صدر مسائل فرهنگی اجتماعی کشور قرار دارد؛ طرح اصلی این قرارگاه در استان را به موضوع جمعیت با زبان فرهنگ و هنر اختصاص دادیم.

171206515

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر اقدامات شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر برای موضوع جمعیت انجام شده است، ادامه داد: این موضوع در برنامه‌های مختلف تبیین شده و سال گذشته نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارزیابی عملکرد این بخش، برتر شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

روانشاد با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌های مختلفی در زمینه جمعیت در دستور کار قرار دارد، افزود: هنرمندان همواره در تمامی مسائل فرهنگی هنری و اجتماعی همراه نظام بودند و با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در جامعه و جریان‌سازی دارند می‌توانیم در حوزه جمعیت، خانواده و آسیب‎‌های اجتماعی نیز بیشترین بهره‌برداری را از این قشر جریان‌ساز و عملیاتی داشته باشیم.

وی به برگزاری جشنواره «قدم نورسیده» اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکی از فرصت‌هایی است که می‎ت‌وان با برگزاری آن از ظرفیت این قشر به بهترین نحو بهره برد.

گفتنی است در این مراسم از پوستر جشنواره ملی شعر طنز«قدم نورسیده» رونمایی شد.

لازم به یادآوری است که مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور جاری بوده و علاقه مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره می توانند با شماره تلفن های 06642538005 و 06642506182 تماس حاصل کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /bff72c
کد خبر : 3231
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.