دبیر منطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه‌های کشور:
دبیر منطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه عنصر مقاومت با حضور زنان معنا پیدا می‌کند، گفت: در انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس شاهد این مقاومت‌های زنان صبور و مادران غیور سرزمینمان بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه وسیم لرستان، میثاق حیدری امروز یازدهم آذرماه در نشست مشاوران زنان و خانواده منطقه پنج دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه تمایز بزرگ و امتیاز تعالی‌بخش گفتمان انقلاب اسلامی و خردمایه‌ی حکمرانی آن توجه به مسئله زن و خانواده است،اظهارکرد: در اوج کارزار قرن بیستم بر علیه خانواده، گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زنان سربلند است چرا که حکمت توحیدی آن مأخوذ از نهضت انبیاء است.

دبیرمنطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: امروز وجود مقدس حضرت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله علیها ودختر گرانقدر ایشان حضرت زینب کبری (ع) را می‌توانیم به عنوان الگوهای بزرگ تاریخ در عرصه‌ معنوی و اجتماعی و سیاسی و مقاومتِ زنانه و حماسی به رخ جهانیان بکشیم.

حیدری با بیان اینکه درماجرای فلسطین که مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کلید رمزآلود فرج ومسیر رسیدن به طلوع خورشید ولایت عظمی است، بیان کرد: عنصرمقاومت با حضورزنان معنا پیدا می‌کند؛ همانطور که ما در انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس شاهد این مقاومت‌های زنان صبور ومادران غیور سرزمینمان بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: حضور زنان به‌عنوان مشاوران زن و خانواده در عرصه آموزش‌عالی به معنای اصالت‌بخشی وهویت دادن به تصمیم‌سازی زنان درعرصه مدیریتی کشوراست و امیدوارم با توجه به اسناد بالادستی و با نگاه به نظام مسائل زیست‌بوم منطقه غرب کشور راهبردهای مناسبی را برای حل مسائل زنان و خانواده بیابیم.

دبیرمنطقه پنج دفاترامور بانوان و خانواده دانشگاه‌های کشور،تصریح کرد: اینگونه نشست‌ها فرصت‌ مناسبی است تا باهم‌اندیشی درباره نظام مسائل بانوان دانشگاه‌های منطقه پنج کشور، بتوانیم با به اشتراک گذاشتن تجربیات، تصمیمات خردمندانه برای رفع چالش‌های موجود اتخاذ و عملیاتی شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /dc897b
کد خبر : 2421
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.