رئیس دانشگاه لرستان:
رئیس دانشگاه لرستان گفت: زن تراز انقلاب اسلامی توحیدمحور است، حیات طیبه را دنبال می‌کند و نقش‌های مهم خواهری، مادری و همسری را به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه وسیم لرستان، علی نظری امروز یازدهم آذرماه در نشست مشاوران زنان و خانواده منطقه پنج دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم زنان غزه از الگوهای مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی و نظام سلطه هستند.

وی با بیان اینکه تعریف نقش مهم زنان در عرصه‌های گوناگون براساس منشور قرآن کریم و تعالیم دینی است، افزود: الگوی زن تراز انقلاب اسلامی، شخصیت‌هایی همچون حضرت مریم (س)، حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) است.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: تقویت نهاد خانواده و در عین حال اهمیت‌دادن به مشارکت زنان در عرصه‌های جامعه در چارچوب آموزه‌های دین اسلام، از موضوعات مهم گفتمان انقلاب اسلامی است.

نظری اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، زنان ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مهمی کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش زن در جامعه دینی، یک نقش مهم اثرگذار در سطوح خانواده و جامعه است، اظهار کرد: اینگونه نشست‌ها بایستی تداوم داشته باشد و نظام مسائل بانوان دانشگاه‌ها و دانشجویان دختر با روش‌های علمی و نظام‌مند، چاره‌اندیشی شوند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: زن تراز انقلاب اسلامی توحیدمحور است که حیات طیبه را دنبال می‌کند و نقش‌های مهم خواهری، مادری و همسری را به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f08981
کد خبر : 2420
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.