جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشوراست، گفت: پاسداری یک تکلیف است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سردارعلی فدوی امروزسه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان، با بیان اینکه ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند، افزود: در موضوع غزه، یمن، با آمریکا اعلان جنگ کرد و نشان می‌دهد که دشمنان ضعیف شده و می‌دانیم وعده خدا حق است.

وی بیان کرد: در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم و اکنون دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفتند و باید توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد و به لطف خدا ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، دستور را از قرآن گرفت،اظهار کرد: هر نیازمندی در انقلاب باشد، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند و اگر درست پای کار باشیم و فی سبیل‌الله باشد، وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

 

62839926

 

فدوی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی پاسداری از اسلام و الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا می‌باشد و باید به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر تحویل شود، تصریح کرد: پاسداری یک تکلیف می‌باشد و از ۲۴ بهمن ۵۷ تاکنون جمهوری اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار دارد و یکروز هم از شرارت آنها کم نشده است.

وی گفت: سردار کشکولی فرمانده سابق سپاه در طول عمر خدمت خود تلاش های بسیاری را در راستای آرمان های انقلاب اسلامی انجام داد و اکنون در پست دیگری خدمت خواهد کرد و سردار باقری به مردم لرستان و انقلاب خدمتگزاری می‌کند.

گفتنی است؛ با حکم حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد. سردار باقری تا پیش از این در اهواز به عنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

همچنین سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان، طی حکمی از سوی سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌عنوان فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران منصوب شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d859ab
کد خبر : 2456
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.