معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمام آزادگان عالم در عرصه بین‌الملل افتخار آفرینی می‌کنند و استکبار را به زانو درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، احسان یاوری روز چهارشنبه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و تشکل‌های مردمی با تسلیت ایام فاطمیه (س) با بیان اینکه تجربه تاریخی نشان داده هرجا مردم را در امور مشارکت داده و زمینه را برای حضور آنان در پروژه‌ها فراهم کردیم، موفقیت‌ها بیشتر بوده است، اظهارکرد: حمایت از گروه های مردم نهاد در دولت سیزدهم به طور ویژه دنبال شده و به عنوان بازوان توانمند مسئولان از هرگونه حمایتی از این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت تنها با به میدان آمدن مردم انجام خواهد شد، اضافه کرد: دولت هم باید کمک کند اما محرومیت واقعی با مشارکت مردمی ریشه کن می‌شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به ددمنشی رژیم صهیونسیتی در فلسطین تاکید کرد: جهان اسلام امروز اتفاقات بزرگی که نماد آن مقاومت مردم غزه در برابر تمام عوامل استکبار جهانی بوده و تمام حق در برابر تمام ظلم و باطل ایستاده است.

احسان یاوری با بیان اینکه تمام آزادگان عالم در عرصه بین‌الملل افتخار آفرینی می کنند و استکبار را به زانو درآوردند، عنوان کرد: وحشی‌گری و ددمنشی اسرائیلی‌ها که مظلومان را به خاک و خون می کشاند که حدود ۱۹ هزار نفر و بیش از نیمی زنان و کودکان هستند و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر چشم را به این جنایات بسته‌اند.

وی با بیان اینکه چرا اجازه صدور یک قطعنامه محکومیت نمی دهند و این مظلومیت در آینده استکبار جهانی را به تزلزل در خواهد آورد و نتیجه این اتفاقات در آینده اهتزاز پرچم لا اله الا الله خواهد بود، بیان کرد: طوفان الاقصی برخواسته از فرهنگ عاشورایی است ، کجا هستند آنان که گفتند تمام توان نظامی ایران با یک دکمه آمریکا از بین می رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: حماس ۷۰ روزه اسرائیل را زمین‌گیر کرده است و باید به داشته‌های خود اعتماد کنیم و مقاومت همیشه پیروز است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f9d3fc
کد خبر : 2466
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.