عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دانشجو را موذن دانشگاه دانست وگفت: دانشجویان باید با درک زمان برای مقابله با دشمنان تحرک بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سعید جلیلی امروز، سیزدهم آذرماه در نشست سیاسی و پرسش و پاسخ آزاد دانشجویی با محوریت بررسی مسائل روز ایران و جهان که در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد بابیان اینکه شبیخون به هویت و سرزمین ما همواره مدنظر دشمنان بوده اما هویت اصیل و ایستادگی در مقابل استکبار باعث حفظ نظام شده است، بیان کرد: درعرصه مباحثی که در حوزه‌های مختلف جریان دارد، دانشگاه باید نگاه علمی به پدیده‌ها داشته باشد و براساس سابقه و زمان، آغاز و پایان پدیده را بررسی کرده و بداند.

وی با بیان اینکه برای شناخت یک پدیده باید اثرگذاری تحولات محیطی را بررسی کرد، گفت: اگر در برخی مواقع نسبت به مسائلی با حساسیت برخورد کنیم این خود می‌تواند نقطه عطف شود که وقایع غزه نمود آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  دانشجو را موذن دانشگاه دانست و با بیان اینکه دانشجویان باید با درک زمان برای مقابله با دشمنان تحرک بیشتری داشته باشند، یادآور شد: تعریف فاصله شعار با واقعیت از وظایف دانشگاه‌هاست.

جلیلی با بیان اینکه آمریکا حامی اسرائیل اعلام می‌کند با این رژیم کودک‌کش پیوندی عمیق دارد و پیرو آن به مردم بی‌گناه فلسطین حمله می‌کنند اما در مقابل برای ایران با ادعای حقوق بشری، شعارزن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، خاطرنشان‌کرد: آمریکا و حامیان استکبار هیچگاه قطعنامه‌ای علیه اسرائیل صادر نکردند، آنان اکنون در تل‌آویو با سران رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می‌گیرند و حامی حملات این رژیم به غزه بوده و با همه این‌ها دایه‌دار آزادی هم هستند.

وی با بیان اینکه حامیان اسرائیل به دروغ همواره اعلام می‌کنند که این رژیم جنایتکار با همه این خباثت‌ها یک نمونه درخشان از دموکراسی است، تصریح کرد: هزاران زن و کودک و غیرنظامی در فلسطین کشته می‌شود و همچنان از حمایت این رژیم دست برنمی‌دارند و دانشگاه باید این مسأله را به طور جدی تبیین کند.

جلیلی اظهار کرد:مدعیان دروغین دموکراسی می‌خواهند دانشگاه‌های ما مطالعات خود را محدود کنند و مطالب را با آنها در میان بگذارند، منطق آنها یک منطق قدیمی بوده و براساس زور است.

وی با بیان اینکه اگر حماس یک گروه کوچک است چرا همه قدرت‌ها در مقابل آن با هم اجماع کرده‌اند؟ اضافه کرد: این قدرت‌ها از بی‌رحم‌ترین اقدامات دریغ نمی‌کنند، به اندازه چندین سلاح هسته‌ای بر سر زنان و کودکان بیگناه غزه بمب ریختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد:هر خیزشی که منازعات استکبار را نپذیرد، هیبت پوشالی آنان را رسوا و هویت پوچ‌شان را برملا می‌کند، در این نقطه عطف تاریخی باید بیش از گذشته ایستادگی کرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f4d019
کد خبر : 2431
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.