نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مدرس از دور دوم تا ششم نماینده مجلس بود و می‌تواند الگویی تمام عیار برای همه سیاستمداران کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروزدر خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه ۵۵ روز از عملیات طوفان الاقصی گذشت و چهره رژیم غاصب و حامیان غرب برملا و بی‌آبروتر شدند، بیان کرد: ظرف این مدت قاب ضد حقوق بشری در غزه و کشتار کودکان و افراد سالمند و بیماران و افراد بی‌دفاع نمایان شد و مقاومت گوشه‌ای از قدرت خود را نشان داد.

وی اضافه کرد: مردم دنیا در اعتراض به عملکرد دولت‌هایی که از رژیم غاصب اسرائیل قدس گام برداشتند به خیابان‌ها ‌آمدند، ایران، عراق و یمن در کانون حمایت از مردم فلسطین قرار گرفتند.

شاهرخی افزود: عملکرد رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی کشورمان در جریان غزه ممتاز بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه ما نمی‌دانیم که چرا خشنودی او خشنودی خداوند است و خشم او خشم خداوند را در پی دارد، بنابراین باید احترام این ایام را نگه داشت، خاطرنشان کرد: اگر کسانی شئونات ایام فاطمیه را رعایت نکنند، مشمول ناخشنودی حضرت فاطمه(س) می‌شوند و این شروع نمی‌تواند مبارک باشد، بنابراین لازم است شیعیان و هم استانی‌ها شئونات را رعایت کنند.

 

زمینه اشتغال هزاران نفر از جامعه هدف بنیاد شهید در استان فراهم شود

وی با اشاره به اینکه مردم استان انتظار ندارند مسئله بیکاری ظرف چند ماه یا یکسال رفع شود، افزود:اما انتظار می‌رود از ظرفیت‌های لرستان در جهت کاهش بیکاری استفاده بیشتری بشود.

شاهرخی با بیان اینکه به عنوان نمونه از رئیس بنیاد شهید کشور انتظار داریم با استفاده از ظرفیت‌های استان زمینه اشتغال هزاران نفر از جامعه هدف بنیاد شهید در استان فراهم شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری در استان در باقیمانده عمردولت در راستای رفع بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران گام‌های اساسی بردارند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان مبنی بر وجود دو دستگی در فضای مجازی، گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: در فضای مجازی جدا کردن مردم تحت عناوینی طرفداران این و آن جای گله دارد، کسانی که دین و مبانی انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند، با هر اختلاف سلیقه برادر شما هستند و نباید دودستگی ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه آنچه در فضای مجازی استان مشاهده می‌شود در راستای توصیه‌های فرمایش مقام معظم رهبری نیست و اگر کسی مطلبی دارد رو در رو و در فضای صمیمی و با اخلاق اسلامی مطرح کند.

مجلس انقلابی نماینده انقلابی در تراز مدرس می‌خواهد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و نام‌گذاری‌ها آن به عنوان روز مجلس، با بیان اینکه شهید مدرس از دور دوم تا ششم نماینده مجلس بود و می‌تواند الگویی تمام عیار برای همه سیاستمداران کشور باشد، اضافه کرد: مردم داری، ارتباط قوی با مردم، مقاوم در مقابل زیاده خواهی دیگران، پایبند به سیاست نه غربی نه شرقی، دوری از حرص و طمع و ساده زیستی از خصوصیات مدرس است.

وی بیان کرد: نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید خصوصیات مدرس را داشته باشد؛ مجلس انقلابی نماینده انقلابی در تراز مدرس می‌خواهد.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ضرر نماینده‌ای که در تراز جمهوری اسلامی نیست و از ابتدا خود را وام‌دار و بدهکار دیگران کرده است، همچنین از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتصابات دخالت نکنید نگران می‌شود وجودش برای مردم و مجلس مضر است.

 

دانشجویان مرزهای خود را از گروه‌های ورشکسته، مخرب و تجزیه طلب جدا کرده‌اند

شاهرخی به دوازدهم آذر روز جهانی معلولان اشاره کرد و افزود: معلولان ما با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های اسلامی با تکیه بر همت عالی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری موفقیت های دست پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، ظهار کرد: دانشجویان با بار معنایی، علمی، ایمانی، معنوی، انقلابی و مطالبه‌گری مرزهای خود را از گروه‌های ورشکسته، مخرب و تجزیه طلب جدا کرده‌اند و اجازه نداده‌اند دانشگاه میدانی برای افرادی باشد که اهداف دشمن را دنبال می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دولت باید در راستای مناسب سازی خیابان‌ها و ورودی ادارات برای معلولان ورود کند، اظهار کرد:همچنین ایجاد اشتغال، مسکن و ازدواج معلولان نیازمند توجه بیشتری است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b250b0
کد خبر : 2417
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.