امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: رسانه‌های غربی مدعی دموکراسی، جای ظالم و مظلوم را عوض و اسرائیل را مظلوم نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام " بهروز شمسی فر" روز جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله جهان اسلام فلسطین بوده و بالاترین اعمال در این زمان انعکاس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و یاری مردم مظلوم فلسطین است، اظهار کرد:مسلمان باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشد.

 

وی با بیان اینکه ۷۵ سال است مردم مظلوم فلسطین در سخت‌ترین شرایط و ظلم‌ها را متحمل شده و خانه‌هایشان مرتب ویران می‌شود و رژیم منحوس اسرائیل منازل، مساجد، بیمارستان‌ها و تمامی زیرساخت‌ها را ویران می‌کند، افزود: موسسان این غده چرکین همه در جنایت‌های اسرائیل شریک هستند؛ خداوند به مظلومان اجازه داده با ظالمان بجنگند و ظلم را از خانه‌های خود بیرون کنند.

 

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه مجاهدان اگر قیام نکنند، آنها معابر و مساجد و هر جا که نام خدا باشد را تخریب می‌کنند، ولی خداوند مسلمانان را یاری می کند، چراکه قدرتمند و شکست‌ناپذیر است، اضافه کرد: اسرائیل کودکان را قتل عام و آب و برق را قطع می‌کند و با ارتکاب جنایت‌های گوناگون مانع رسیدن دارو به مردم و زخمی‌ها می‌شود.

 

شمسی‌فر یادآور شد: عموم آزادگان عالم و به ویژه مسلمانان بنا بر وظیفه انسانی، دینی و شرعی موظف هستند فلسطینیان را حمایت و در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند.

 

وی با انتقاد از سکوت سازمان ملل و شورای امنیت  عنوان کرد: ندای سازمان ملل برای کشورهای غربی همواره بلند می‌شود، اما اکنون جلوی چشم دنیا این جنایات علیه مردم فلسطین انجام ولی این مراکز به اصطلاح حامی حقوق بشر همه سکوت کرده‌اند.

 

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: تمامی ملت‌های آزاده و حکامشان وظیفه دارند از حمایت مالی، رسانه ای و ... از ملت مظلوم فلسطین دریغ نکنند.

 

 شمسی‌فربا انتقاد از اینکه رسانه‌های غربی مدعی دموکراسی جای ظالم و مظلوم را عوض و اسرائیل را مظلوم نشان می‌دهند، تصریح کرد: مسلمان در هیچ لحظه‌ای حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن داشته و شرکت در راهپیمایی علیه اسرائیل و بیان ندای مظلومیت این ملت کمترین وظیفه‌ای است که باید انجام دهند.

 

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: اسرائیل را سرزمین موعود و ایمن وعده می‌دادند ولی با قدرت محور مقاومت و مجاهدین فلسطین نه تنها به رود فرات دست نیافتند، بلکه در درون خود متزلزل شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: امنیت اسرائیل از دست رفته و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند، سردمداران این رژیم جعلی سیطره خود را در خطر می‌بینند، بدون شک وعده خدا نزدیک است و عملیات الاقصی ضربه جبران ناپذیری را بر پیکر نحیف اسرائیلی‌ها وارد کرده است که قابل جبران نیست.

 

شمسی‌فردر فرازی دیگر از خطبه‌ها به اهمیت انتخابات پایان سال اشاره کرد و گفت: قدرت ایران اسلامی باعث ترس دشمنان و توطئه‌های جدید شده است وآنان سعی می‌کنند انتخابات را کمرنگ کند و ما باید با هوشیاری و ترسیم راهبردهای مناسب این خدعه را خنثی کنیم.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /bf4eee
کد خبر : 2246
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.