نمایندهٔ مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:
نمایندهٔ مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، در بیانیه‌ای که آیت‌الله هاشم نیازی امروز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه صادره کرده، آمده است: "الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ"(حج/۴٠)

 

همانان که به ناحق از خانه‌هایشان اخراج شدند [و گناه و جرمی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند: پروردگار ما خداست و اگر خدا برخی از مردم را به‌وسیله برخی دیگر دفع نمی‌کرد، همانا صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مسجدهایی که در آن‌ها بسیار نام خدا ذکر می‌شود به‌شدت ویران می‌شدند و قطعاً خدا به کسانی که [دین] او را یاری می‌دهند یاری می‌رساند؛ مسلماً خدا نیرومند و توانای شکست‌ناپذیر است.

 

رژیم اشغالگر قدس شریف، بدترین و خبیث‌ترین و خون‌خوارترین و وحشی‌ترین رژیم و دولت نامشروع و تروریستی جهان است که توسط استعمارگران و با هدف مبارزه با اسلام و مسلمین و غارت منابع خدادادی در کشورهای منطقه، تأسیس شد و از بدو اشغال سرزمین مردم مظلوم فلسطین تاکنون وحشیانه‌ترین جنایات را مرتکب شده‌اند که در طول تاریخ سابقه ندارد.

 

این جنایات بی‌سابقه خون مردم مسلمان فلسطین و جهان را به جوش آورده است، لذا اقدام انقلابی و پیروزمندانهٔ رزمندگان جبهه مقاومت در عملیات "طوفان الاقصی" گوشه‌ای از ارادهٔ این مردم محاصره شده و ستم دیده است.

 

طبق فرمودهٔ رسول گرامی اسلام که می‌فرمایند:" «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ حال که دولت‌های بعضاً خودفروخته و سازش‌کار حاکم بر کشورهای اسلامی روزهٔ سکوت گرفته‌اند، بر همگی مسلمانان جهان فرض و لازم است تا به کمک و یاری این مردم ستمدیده و مظلوم بشتابند.

 

اینجانب از عموم مردم شریف لرستان می‌خواهم تا با حضور در راهپیمایی امروز، خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و انگلیسی آن‌ها ابراز دارند و مطمئن باشند اگر دین خدا را یاری و از ستمدیدگان دفاع کنند، پیروزی نهایی نزدیک و فرج منجی عالم بشریت نزدیک‌تر خواهد بود.

 

همگی برای تعجیل در فرج ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشّریف و پیروزی مردم مظلوم فلسطین دست دعا به درگاه خداوند عزیز و حکیم بلند می‌کنیم.

رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرینَ.»(بقره/٢۵٠)

 

والسّلام‌علی‌عبادالله‌الصّالحین

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /e13ad0
کد خبر : 2245
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.