معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: شیرزنان ایرانی در طول انقلاب و دفاع مقدس خیلی بیشتر از مردان حماسه آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سردار محمدرضا نقدی امروز ۲۴ مهرماه در مراسم اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن لرستان با عنوان "انیس شاهدان" که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدای خرم‌آباد برگزار شد، زن مجاهد مسلمان ایرانی را معلمی ثانی برای زنان مجاهد جهان دانست و با بیان اینکه زن الگوی سوم الگوی سازنده و انسان‌ساز بوده و همچون زنان غربی جنسیت بر انسانیت آنان غلبه ندارد یک انسان به معنای کامل کلمه هستند، بیان کرد: زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند؛ این بانوان به درجه تکامل رسیدند و و برای کامل شدن و مطرح شدن خود را شبیه مردان نمی‌کنند.

 

 وی با بیان اینکه الگوی سوم زن یعنی الگوی اسلامی که زن در آن می‌تواند اوج اثرگذاری را در میدان‌های سیاست و اجتماعی داشته باشد و قهرمانانی بزرگ را برای کارزار تربیت کند، تصریح کرد: زن انقلابی مسلمان ثابت کرده که هم می‌تواند عفیف و محجبه باشد و هم در عرصه سیاسی و اجتماعی فتوحات جدیدی را کسب و در سنگر خانواده نیز حضوری موثر داشته باشد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: این زن انقلابی مسلمان و مجاهد الگویش حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است و در واقعه عاشورا و نهضت امام حسین(ع)گر خطبه‌های بلیغ و دشمن‌شکن عقیله بنی‌هاشم نبود امروز نامی از امام حسین (ع ) وجود نداشت.

 

نقدی با بیان اینکه شیرزنان ایرانی در طول انقلاب و دفاع مقدس خیلی بیشتر از مردان حماسه آفریدند،خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب مادران شهیدی را داریم که بیش از ۵ فرزند را نثار انقلاب کردند و اخ به ابرو نیاوردند.

 

وی با بیان اینکه راه ما راه شهادت  ایثار و سعادت است،گفت: امروز دشمنان توطئه‌های خود را علیه زنان جامعه اسلامی به کار گرفته چرا که به خوبی می‌دانند زنان جامعه ما مادرانی هستند که با تاسی به بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) قهرمانانی با روحیه ایثار، جهاد و شهادت تربیت می‌کنند ودشمن زنان ایرانی را دشمن خود می‌دانند و این در حالیست که از دامن زن غربی یک جوان فداکار تربیت نمی‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه همه مردم ایران به همراه ملت‌اسلام آماده دفاع از فلسطین هستند؛ دشمن در مقابل مردم مظلوم غزه کم آورده و تنها هنرشان سوار شدن بر هواپیماها و ریختن بمب بر سر ملت‌های مظلوم است، خاطرنشان کرد: امریکا باید از سوابق ۴۴ ساله ایران اسلامی عبرت بگیرد و به ناوهای خود مغرور نباشد چراکه همه قدرت آنها به یک شلیک و عملیات بسته است.

 

نقدی تصریح کرد: پایگاه‌های امریکا در محاصره مجاهدان اسلام در دنیا هستند و چنانچه شیطنتی کند درس‌های بزرگی به آنان داده می‌شود.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /bcfd2a
کد خبر : 2254
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.