فصلی تازه در تئاتر استان؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از راهیابی هنرمندان شایسته تئاتر استان به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، اعظم روانشاد در پیام تبریکی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، بیان کرد: درخشش هنرمندان لرستانی در بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر منطقه‌ای “راه ابریشم”، راهیابی نمایش "خوشبختی در اودسا" به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کسب عناوین برتر در بخش‌های "آفیش و بروشور"، "طراحی صحنه"، "بازیگری زن و مرد"، "نمایشنامه‌نویسی" و "کارگردانی" در دو نمایش "خوشبختی در اودسا" و "مراسم پوست‌اندازی روباه" نشان از ظرفیت بالای تئاتر استان دارد.

وی تاکید کرد: بدون شک امروز با حضور هنرمندان شایسته استان، شاهد فصلی تازه در افتخارآفرینی و شکوفایی استعدادهای هنری این دیار پس از چندین سال وقفه هستیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن قدردانی از تلاش و مساعی تمامی هنرمندان استان، گفت: موفقیت تحسین برانگیز این هنرمندان را به تمامی دست‌اندرکاران به‌ویژه هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر، گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده از استان در این جشنواره و مردم هنردوست استان تبریک عرض می‌کنم.

روانشاد گفت: امید آن دارم با اتکال به خداوند سبحان، بتوانیم بیش از همیشه با نگاهی رو به رشد به عرصه هنر، روزهای روشنی را پیش روی هنر نمایش استان لرستان ترسیم کنیم.

گفتنی‌ست، نمایش «خوشبختی در اودسا» به نویسندگی داوود پورحمزه و کارگردانی رضا شاه‌کرمی نماینده شایسته لرستان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

 پایان خبر

لینک کوتاه : /c5e9ce
کد خبر : 2557
سعیده خورشیدوند

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.