دوره آموزش نویسندگی "نقطه ویرگول" با رویکرد تدوین کتب تاریخ شفاهی در حوزه هنری لرستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان دردوره آموزشی "نقطه ویرگول" که به مدت دو روز ادامه  دارد جمعی از نویسندگان و فعالین تاریخ شفاهی لرستان حضور داشته و آموزش‌های لازم را زیر نظر "هاجر صفاییه" از اساتید مطرح در حوزه تاریخ شفاهی فراخواهند گرفت.

مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری لرستان در این زمینه گفت: شرکت کنندگان این دوره آموزشی پیش از این در دوره‌های آموزشی مقدماتی شرکت کرده و سرفصل‌های آموزشی به صورت تکمیلی و پیشرفته برگزار شد.

پروین حافظی هدف از برگزاری این دوره را ارائه آموزش های اصولی و پیشرفته در زمینه نویسندگی تاریخ شفاهی و تولید آثار مطلوب و با کیفیت بیشتر در این حوزه عنوان و تصریح کرد: این دوره آموزشی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه به میزبانی حوزه هنری لرستان و همکاری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام در حوزه هنری لرستان برگزار شد.

وی گفت: سرفصل‌های آموزشی در این دوره شامل اصول ساده نویسی،انواع زاویه دید،انواع شروع و پایان، گپ و گفت، تجربه نوردی یک نویسنده تاریخ شفاهی، انواع کشمکش، ابزارهای نویسندگی طرح و درونمایه بوده است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d8ce78
کد خبر : 2569
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.