مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان خبرداد:
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان گفت: سومین جشنواره سراسری سواد رسانه‌ای نسرا «جهاد تبیین» با هدف شناسایی و ارزیابی ظرفیت‌های استانی در حوزه سواد رسانه در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش وسیم لرستان، حسن حجت‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان فضای مجازی بسیج تقویت جبهه مردمی انقلاب اسلامی با هدف تربیت کنشگران فعال رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه در عرصه جنگ روایت‌ها باید در حوزه تبیین و سواد رسانه جامعه را تقویت کنیم، بیان کرد: در همین راستا سومین جشنواره سراسری سواد رسانه‌ای نسرا «جهاد تبیین» با هدف شناسایی و ارزیابی ظرفیت‌های استانی در حوزه سوادرسانه در دو مرحله استانی و کشوری از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ تیرماه اقدام به جمع‌آوری آثار می‌کند. 

11106560 615

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های مختلف تربیت‌رسانه‌ای، هوش‌مصنوعی، اقتصاد رسانه‌ای، جریان‌شناسی رسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، شبکه ملی اطلاعات، فناوری‌های نوین ارتباطی، شناسایی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در قالب‌های مختلف کتاب، پوستر، بروشور، نرم‌افزار، سخنرانی، پاورپوینت، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، پادکست و مقاله علمی پژوهشی برای دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کنند.

حجت‌پور خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان جهت ارتباط با دبیرخانه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی nasraa_festival@ در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا و تلگرام مراجعه کنند، بعد از ارزیابی و داوری آثار، تولیدات برتر به مرحله کشوری این جشنواره که در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /e6c98d
کد خبر : 3133
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.