جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج رسانه پیوند دهنده رسانه و عرصه‌های تولید، علم و فناوری است.

به گزارش وسیم لرستان، سردار قاسم قریشی امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در حاشیه اختتامیه «جام رسانه‌ امید» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری این رویداد، کمک موثری به جهاد تبیین در عرصه پیشرفت و موفقیت‌های مردم خواهد بود.

وی با انتقاد از اینکه ارتباط بین رسانه و عرصه‌های تولید، علم و فناوری ضعیف است، تصریح کرد: بسیج رسانه دست به کار شده است تا این پیوند را برقرار کند.DSC01469

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گاهی ممکن است برخی رسانه‌ها از طرف دشمن مورد سوءاستفاده قرار گیرند که تعداد آنها اندک و ناچیز است، گفت: همه رسانه‌های ما دلسوز انقلاب، مردم و کشور هستند و می‌دانند هرگونه ناامیدی به نفع دشمن تمام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته قصد نداریم با افسانه‌ها، داستان‌ها و خیال‌پردازی‌ها امید عبث بدهیم، بلکه می‌خواهیم آنچه را که اتفاق افتاده است، بیان کنیم و به جامعه امید دهیم.

photo11478936842 1

 

قریشی بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته، جوانان و دانشمندان ما در عرصه پیشرفت و موفقیت گام‌های اساسی برداشته‌اند. کشوری که روزی به لحاظ بهداشت و درمان، صنعت و زیرساخت جزو کشورهای عقب‌مانده بود، امروز با وجود جوانان مومن، انقلاب و نخبه جزو کشورهای اول دنیا مطرح است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، یادآور شد: امروز رسانه‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند، مسیری را که این جوانان برای اعتلای ایران اسلامی طی و آن را زنده کرده‌اند، شعله‌ور جلوه دهند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /bc57f8
کد خبر : 3092
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.