رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان:
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌‌های لرستان گفت: شهید والامقام"سیدعباس صالحی روزبهانی"از دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی بروجرد، تاج افتخاری برای استان ولایتمدار لرستان عموما و دانشگاهیان خصوصا به ارمغان آورد.

به گزارش وسیم لرستان، حجت‌الاسلام حبیب الله حاتمی کنکبود در پیامی با تسلیت شهادت سید عباس صالحی روزبهانی از افسران سپاه قدس، اظهار کرد: بسم الله الرحمن الرحیم  وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران - ۱۶۹) در ایام شهادت مولی الموحدین و ندای ملکوتی "فزت ورب الکعبه" آن حضرت، جمعی از عزیزان این مرز و بوم و عاشقان بشریت، که چون شمع می‌سوزند تا فضای جامعه روشن بماند، به دست رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به شهادت رسیدند که بدون تردید خون این شهدای عزیز، عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در میان این عزیزان، شهید والامقام «سید عباس صالحی روزبهانی» از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، تاج افتخاری برای استان ولایتمدار لرستان عموما" و دانشگاهیان این استان خصوصا" به ارمغان آورد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: اینجانب شهادت همه عزیزان این حادثه تروریستی و به ویژه «سید عباس عزیزمان» را به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، دانشگاهیان کشور، هم‌رزمان و خانواده معززشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده، همنشینی با سیدالشهداء (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پایان خبر 

لینک کوتاه : /fd162f
کد خبر : 2868
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.