محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه با حضور موثر و پایش منطقه، موفق به فیلمبرداری از خرس قهوه‌ای در منطقه‌ حفاظت شده اشترانکوه شدند.

به گزارش وسیم لرستان،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این باره گفت: محیط‌بانان خدوم منطقه حفاظت شده اشترانکوه در ايام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ با حضور موثر و پایش منطقه با استفاده از دوربین‌های جدید و با کیفیت بالای خود که برای پایش منطقه، طی سال گذشته دریافت کرده بودند، موفق به ثبت تصاویری از حضور خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه شدند.

علی سالاروند افزود: این اولین ثبت تصویر این گونه‌ ارزشمند در سال ۱۴۰۳ در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه می‌باشد.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز تصاوير حضور خرس قهوه‌ای و پلنگ به عنوان گونه‌های شاخص و در خطر انقراض در سایر مناطق طبیعی استان ثبت شده که نشان دهنده‌ پویایی و افزايش جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش در استان بواسطه برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه روزی همکاران محیط‌بان و زحمتکشان عرصه محیط زیست لرستان و همچنین هوشمندسازی و افزایش تعداد نیروی محیط‌بان در مناطق تحت مدیریت استان طی دو سال گذشته می‌باشد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /fcd538
کد خبر : 2827
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.