مدیرکل گمرک لرستان خبر داد:
مدیرکل گمرک لرستان از رشد ۱۳۶ درصدی صادرات در استان خبر داد و گفت: در نه ماهه امسال، ۸۰ هزارتن صادرات به ارزش ۵۹ میلیون دلار از گمرک لرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حسن حسینی امروز در سه‌شنبه‌های خبری در جمع رسانه‌ها با اشاره به آمار صادرات در ۹ ماهه امسال، اظهار کرد: ۸۰ هزارتن صادرات به ارزش ۵۹ میلیون دلار از گمرک لرستان انجام شده که به لحاظ وزنی ۷۶ درصد و به لحاظ ارزش دلاری نیز ۱۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: این رقم در طول سی سال خدمت گمرک در لرستان آمار منحصر به فردی در طول این مدت بوده است.

مدیرکل گمرک لرستان با بیان اینکه در این مدت ۱۵ میلیون دلار واردات داشتیم که به لحاظ وزنی هشت درصد و به لحاظ ارزش دلاری ۱۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: در بحث واردات بیشترین سهم مربوط به ماشین‌آلات شرکت‌های تولیدی استان بوده است.

حسینی با بیان اینکه گمرک فقط ارزش‌گذاری کالاهای قاچاق را انجام می‌دهد، یادآور شد: در ۹ ماهه امسال ۹۰۸ فقره پرونده به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: درآمد گمرک لرستان در ۹ ماهه سالجاری، ۴۰ میلیارد تومان بوده که به حساب خزانه واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۴ درصد رشد داشته است.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /f23186
کد خبر : 2509
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.