مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نتایج داوری دهمین جشنواره مطبوعات استان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، اعظم روانشاد در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهمین جشنواره مطبوعات استان با اشاره به  انتخاب نفرات برگزیده دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های لرستان، بیان کرد: 240 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری در بخش‌های مختلف نفرات برتر مشخص شدند.

 

وی اضافه کرد: این دوره از جشنواره مطبوعات متفاوت‌تر از جشنواره‌های پیشین برگزار خواهد شد که با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تصمیم داریم  در برگزاری این دوره از جشنواره از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: استفاده از توانمندی‌های اصحاب رسانه در قالب‌های مختلف هنری، فنی و ... تاثیر مطلوبی در برگزاری این رویداد مهم رسانه‌ای خواهد داشت.


روانشاد با اشاره به بیانیه هیأت داوران این دوره از جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان، از برگزاری بخش‌های جانبی و متنوع در آن خبر داد و بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌‎ها و برنامه‌های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، اظهار کرد:همچنین در این جشنواره از خبرنگارانی که طی سالهای 1400 تاکنون ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم شده‌اند، تجلیل خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: برنامه‌های جنبی رسانه‌ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره می باشد.


یادآور می‌شود؛ از مجموع 240 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره شش اثر در قالب خبر، 66 گزارش،11 گزارش تصویری و عکس، 19 مصاحبه، 65 یادداشت و سرمقاله، 38 تیتر، 18 اثر طنز و کاریکاتور، 15  طراحی و صفحه آرایی ودو کلیپ بوده‌ است.

 

گفتنی است؛  آیین اختتامیه این جشنواره 21 آبان ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /f5231b
کد خبر : 2340
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.